مروری بر عملکرد پاکسان در سال 98

شرکت پاکسان از شرکت‌های پیشتاز در صنعت مواد شوینده و بهداشتی کشور به شمار می آید و با بیش از 50 سال سابقه در این صنعت جای خود را در میان مردم باز کرده است.

به گزارش کاماپرس، شرکت پاکسان در سال 1341 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی استان تهران به ثبت رسید. این شرکت در سال 1370 به بخش خصوصی منتقل شد و در شهریور 1373 به شرکت سهامی عام تغییر یافت و در بورس هم پذیرفته شد. بیش از 51 درصد سهام پاکسان به طور غیر مستقیم به شرکت توسعه صنایع بهشهر تعلق دارد.

از جمله افتخارات این شرکت دریافت گواهینامه جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران و دریافت تندیس پانزدهمین همایش رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است. در ادامه بخشی از عمکلرد این شرکت در سال 98 را مرور می کنیم.

خودکفایی 75 درصدی در تولید مواد اولیه

از افتخارات پاکسان در سال 98 خودکفایی 75 درصدی در تولید مواد اولیه است. در این زمینه بابک مصطفایی مدیرعامل این مجموعه به خودکفایی 75 درصدی شرکت پاکسان در تولید مواد اولیه اشاره کرده بود و از افزایش فعالیت این شرکت خبر داد.

راز آسمان پایتخت

توزیع صابون رایگان برای مقابله با کرونا

شرکت پاكسان سال گذشته به منظور مقابله با ويروس كرونا و افزايش سطح بهداشت فردی در جامعه و کمک به مردم نیز به توزيع رايگان صابون سيو در متروها و نقاط پر رفت و آمد تهران اقدام کرد که در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی این شرکت بود و نیاز خیلی از مردم از جمله قشر ضعیف را پاسخ می داد.

راه‌اندازی خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده

از دیگر اقدامات پاکسان برای مقابله با ویروس کرونا راه‌اندازی خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده است. در ابتدای شروع اپیدمی ویروس کرونا که تقاضا برای خرید محلول‌های ضد عفونی افزایش یافت، این شرکت ظرف مدت ۴ روز خط محلول ضد عفونی کننده با توان تولید روزانه 50 تن راه‌اندازی کرد. شرکت پاکسان این محلول را با نام تجاری ارکید تولید و به بازار محصولات شوینده و بهداشتی عرضه کرد.

رشد 47 درصدی فروش پاکسان

با اقدامات مثبت همچون توليد و عرضه مايع ضد عفونی كننده اركيد در بازار و اقبال مخاطبين به محصولات مواد شوينده، این شرکت با رشد فروش نیز مواجه شد. به طوری که در سال گذشته شاهد افزايش چشمگير معاملات سهام شركت پاكسان و رشد 47 درصدی فروش طی عملكرد 1ماهه منتهی به بهمن 98 این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل بودیم.

حضور پاکسان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین و چسب

سال گذشته نوزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین و چسب در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی ایران با حضور شركت پاكسان به عنوان يكي از بزرگترين توليدكنندگان محصولات صنعتی مرتبط برگزار شد. به گفته مدیرعامل پاکسان، این شرکت به منظور ارائه مواد صنعتي در اين نمايشگاه حضور يافته تا بتواند با معرفی خود به عنوان يكی از بزرگترين شركت های توليدكننده مواد صنعتی دستاوردهای خود را به مشتريان و مخاطبين معرفی كند.

در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از صابون و ۱۰ درصد از شوینده‌های پودری کشور توسط شرکت پاکسان تامین می‌شود.

مرتبط با : پاکسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز