مروری بر عملکرد شرکت رنگ الوان در سال 98

بيش از نيم قرن از فعالیت شرکت رنگ الوان در عرصه صنعت رنگ کشور می‌گذرد. این برند نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح منطقه‌ای نیز مطرح است و  چند دوره متوالی به عنوان واحد منتخب صنعتی شناخته شده است.

به گزارش کاماپرس، شركت تعاونی توليد رنگ و رزين الوان در سال 1360 به ثبت رسيد. پس از آنکه این شرکت در جلب اعتماد مشتریان و بخشی از تقاضای بازار موفق شد، بر تنوع تولیدات خود افزود و رفته رفته در بازارهای خارجی نیز جا باز کرد.

پيروی از تكنولوژی‌های روز، بسته‌بنديی‌های نو، ايجاد انگيزه در كاركنان ، پاسخ فعالانه به نيازهای مشتريان و تعهد راسخ به نوآوری، تحقيق و توسعه محصولات جديد از جمله کارهایی است که این شرکت را نسبت به سایر رقبا متفاوت کرده است.

در ادامه مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت در سال 98 را مرور می‌کنیم.

حضور الوان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

راز آسمان پایتخت

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با مشاركت شركت رنگ الوان و با حضور وزرای صنعت معدن تجارت و راه و شهر‌سازی در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد. در این نمایشگاه کشورهای چین، کره، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، سوئد و کانادا نیز حضور داشتند.

دریافت تندیس نقره ای صنعت و معدن

سال گذشته به مناسبت بزرگداشت روز صنعت و معدن استان تهران، مراسمی در روز  31 تیرماه با حضور استاندار تهران و معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از صنعتگران در محل هتل اسپیناس تهران برگزار شد و در آن از شرکت الوان با اهدای تندیس نقره‌ای صنعت و معدن به عنوان واحد نمونه، تقدیر شد. این شرکت در سال‌های 87 و 88  نیز کسب افتخار عنوان واحد منتخب صنعت استان تهران را نصیب خود کرده بود.

اهدای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به الوان

از شرکت رنگ الوان در مراسم اهدای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان تهران که با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شده بود، نیز تجلیل شد. در این مراسم به 60 واحد تولیدی حامی حقوق مصرف کننده دیگر نیز با اعطای این گواهینامه و تندیس تجلیل به عمل آمد.

در شرکت رنگ الوان خانواده رنگهای پلاستيک،نیم پلاستیک وآکریلیک پايه آب، خانواده پوشش های صنعتی و حفاظتی، رنگها و پوششهای ارتقا يافته با مواد نانو ، رنگهای ترافيكی مقاوم به سايش، محصولات مهندسی مگامن، مگااستون و پوشش عایق بام، خانواده رنگهای روغنی پایه حلال، انواع تينر و هاردنر ، انواع روغن اليف، بتونه ، لاك و جلارنگ الوان و انواع پوششهای کف،پوشش های آنتی باکتریال و بهداشتی تولید می‌شود.

مرتبط با : الوان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز