مدیریت بازاریاب ها و افزایش درآمد با نرم افزار پخش

لست سکند

نرم افزار پخش، یک نوع نرم افزار حسابداری بوده که با هدف مدیریت بازاریابی و کمک به افزایش درآمد مراکز پخش وارد بازار شده است. مراکز پخش با استفاده از این نرم افزار می‌توانند علاوه بر مدیریت روندهای بازاریابی، آمارهای فوق العاده ای از پیشرفت کار را نیز مشاهده و بر اساس آن برنامه­ریزی کنند.

کاماپرس در این گزارش، مزایای نرم افزارهای پخش را بررسی و نرم افزار پخش کسبه را به عنوان یک نمونه کاربردی در این زمینه معرفی کرده است.

نرم افزار پخش چیست؟

نرم افزار پخش یا به بیان کامل­تر، نرم افزار حسابداری پخش مویرگی، نوعی نرم افزار مالی است که به صورت اختصاصی برای مراکز پخش و کسب و کارهایی که نیاز به بازاریابی برای فروش محصول دارند، نوشته شده است. این نرم افزار می‌تواند همزمان به بازاریابان پخش گرم که برای کالاها تاریخ انقضا دارند و در مدت زمانی کمی باید به دست خریدار برسد و پخش سرد که برای کالاهایی با تاریخ انقضا زیاد می باشد و سفارش‌گیری و تحویل کالا در مراحل جداگانه می باشد کمک کند. به عنوان نمونه، بازاریابان پخش گرم با داشتن این نرم افزار روی موبایل خود می‌توانند اجناس را بارگیری کرده و در هر فروش به راحتی فاکتور را صادر و به مشتری ارائه دهند. بازاریابان پخش سرد هم سفارش‌ مشتری‌ها را داخل موبایل و تبلت خود ثبت می­‌کنند. این فاکتورها در نهایت به مرکز پخش ارسال می‌شود و مدیریت مرکز پخش می‌تواند موارد تایید شده را پردازش و عملیاتی کند.

نرم افزار پخش

مزایای استفاده از نرم افزارهای پخش

استفاده از نرم افزار پخش مزایای عمده­ای برای صاحبان مراکز پخش به همراه خواهد داشت. برای نمونه، با استفاده از این نرم افزار، مدیر مرکز پخش می­تواند نظارت بهتری بر عملکرد بازاریابان داشته باشد. با این نرم افزار، پورسانت هر بازاریاب از هر فروش به صورت اتوماتیک محاسبه و به حساب بازاریاب در نرم افزار اضافه خواهد شد. این موضوع در مورد مانده حساب مشتری‌ها نیز صادق است و عملیات حسابداری به صورت اتوماتیک پس از تایید هر فاکتور اعمال می‌شود. در واقع حسابداری اتوماتیک، مراکز پخش را از سایر برنامه‌های مستقل حسابداری بی‌نیاز کرده و در وقت صاحبان کسب و کار صرفه جویی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

تمام این مزایا در نهایت می‌تواند به افزایش درآمد شرکت‌های پخش منجر شده و بهره‌­وری و مدیریت زمان را در این شرکت‌ها بهبود بخشد.

صرفه جویی در زمان با چاپ آنلاین فاکتورها

نرم افزار پخش می‌تواند با متصل شدن به یک پرینتر قابل حمل، فاکتورهای مشتریان را به نیز به صورت سیار چاپ کرده و تحویل دهد. این روش در مقایسه با روش سنتی که فاکتورها در مرکز، چاپ می‌شد تا بعدا به مشتری ارسال شود، کاراتر بوده و باعث صرفه‌جویی در زمان می­‌شود. حتی با داشتن این نرم افزار روی موبایل اندرویدی، بازاریاب می‌تواند مبالغ نقدی دریافت شده از مشتریان را نیز در سیستم حسابداری ثبت کرده و از پیچیدگی دریافت و پرداخت‌های مالی بکاهد.

نرم افزار حسابداری کسبه-کاماپرس

نرم افزار پخش در کدام مراکز کاربرد دارد؟

نرم افزار پخش را می‌توان در تمام مراکز پخش که از بازاریاب‌ها برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند، به کار گرفت. این مراکز می‌توانند از پخش سرد یا گرم یا از هر دو روش به صورت همزمان استفاده کنند. برای نمونه می‌توان به مراکز پخش لبنیات، پخش مواد غذایی، پخش مواد آرایشی، پخش دارو و محصولات پزشکی و سایر موارد پخش مویرگی اشاره کرد.

کدام نرم افزار پخش برای استفاده مناسب‌تر است؟

در مقایسه نرم افزارهای پخش از نظر امکانات و راحتی استفاده، «نرم افزار پخش کسبه» گزینه بهتری برای خرید است. این نرم افزار هم اکنون توسط ده‌ها کارخانه و تعداد زیادی از مراکز بزرگ پخش مواد غذایی، دارویی و بهداشتی مورد استفاده قرار می­گیرد. امکان استفاده همزمان در ویندوز و اندروید و در نظر گرفته شدن کوچکترین نیازهای مراکز مختلف پخش، از جمله مزایای استفاده از نرم افزار پخش کسبه است. با دریافت نسخه دمو می­توان به صورت رایگان  امکانات نرم افزار را مورد آزمایش قرار داده و با خیال راحت، آن را سفارش داد.

نرم افزار پخش کسبه

خرید بهترین نرم افزار پخش از کسبه

علاقه‌­مندان برای خرید نرم افزار پخش مویرگی کسبه  و همچنین مشاهده لیست کامل محصولات نرم افزاری کسبه می­‌توانند به وبسایت این گروه به آدرس kasabeh.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کسبه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز