مجوز برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان صادر شد

لست سکند

با فروکش کردن نسبی همه گیری کرونا و گشایش های انجام شده در فعالیت های صنفی، مجوز برگزاری یکی از بزرگترین رویدادهای تجاری کشور – بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان – صادر شد.

به گزارش کاماپرس، کرونا به صنعت نمایشگاهی ایران و جهان صدمات و خسارات سنگین وارد کرد و بسیاری از نمایشگاه های مهمی که معمولا در ماه پایانی سال و ماه های ابتدایی سال برگزار می شدند – نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه نفت، نمایشگاه بورس و … – به دلیل شیوع اپیدمی کرونا تا زمان نامعلومی به تعویق افتادند.

اکنون خبر می رسد قرار است با فروکش کردن نسبی شیوع کرونا ، روح تازه ای به صنعت نمایشگاهی دمیده شود و یکی از بزرگترین رویدادهای تجاری کشور مجوز برگزاری گرفته است.

بر این اساس مجوز برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در مردادماه 1399 صادر شده و بارگذاری مدارک مورد نیاز مشارکت کنندگان در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران، به صورت غیرحضوری امکان پذیر است.

راز آسمان پایتخت

پذیرش مدارک مشارکت کنندگان فقط به صورت غیرحضوری

بنا به اعلام  پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، بارگذاری مدارک مورد نیاز مشارکت کنندگان در بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران، از 25 اردیبهشت ماه جاری تنها از طریق پنل های کاربری و به شرحی که در اطلاعیه شماره 3 امور نمایشگاهی اتاق تعاون آمده است میسر خواهد بود و ستاد برگزاری از پذیرش مدارک به صورت حضوری معذور است.

با توجه به  شیوع بیماری و نظرات و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا مبنی بر جلوگیری از اجتماعات، ارائه مدارک مورد نیاز حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران تنها به صورت غیر حضوری صورت می گیرد.

شایان ذکر است ؛ بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در مساحتی بالغ بر 50 هزار متر مربع در تاریخ 22-19 مردادماه سالجاری در بیش از 20 گروه کالایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز