لیست قیمت ساعت امیزفیت شیائومی / پرفروش‌ترین ساعت امیزفیت شیائومی کدام است؟

لست سکند

امروزه ساعت هوشمند به یکی از لوازم محبوب و کاربردی تبدیل شده است؛ این گجت هوشمند پوشیدنی تنها یک ساعت معمولی نیست و قابلیت‌های متعددی همچون گوش دادن موسیقی، دستیار صوتی و مهم‌تر از همه تنظیم امور سلامتی و غیره را ارائه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن آوری و تکنولوژی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امیزفیت یکی از برندهای مطرح و معتبر از زیر مجموعه شیائومی است که فعالیت خود را ابتدا به شکل تخصصی در زمینه تولید انواع گجت‌های پوشیدنی آغاز کرد. با توجه به لیست قیمت ساعت امیزفیت شیائومی ، این برند با همکاری شیائومی، محصولات خود را با قیمت‌گذاری مناسب و کیفیت بالا در بازار عرضه می‌کند. کاماپرس در ادامه به معرفی یکی از مدل‌های پرفروش و همچنین ارائه لیست قیمت ساعت امیزفیت شیائومی می‌پردازد.

آشنایی با ساعت هوشمند شیائومی امیزفیت نئو Neo

امیزفیت در طراحی ساعت هوشمند نئو از ترکیب طراحی کلاسیک و ویژگی‌های مدرن بهره برده است؛ به‌طوری که این ساعت نوستالژیک و جذاب یادآور‌ محصولات دهه‌های 80 و 90 میلادی است.

از نظر طراحی ظاهری، این ساعت از یک صفحه نمایش مربع 1.2 اینچی از نوع مونوکروم و STN برخوردار است که سبب دید مناسب در زیر نور خورشید می‌شود. متریال مورد استفاده در ساعت نئو، پلاستیک سبک و مقاوم است؛ به همین جهت این ساعت با وزن 32 گرم گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در حین ورزش، پیاده روی و غیره است. ضمن این‌که بندهای این محصول از پلی اورتان ساخته شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر دما و طول عمر بالا برخوردار هستند.

راز آسمان پایتخت

ویژگی‌های ساعت هوشمند آمازفیت نئو Neo شیائومی

ساعت هوشمند نئو با پشتیبانی از هر دو سستم عامل اندروید و iOS قابلیت اتصال به انواع گوشی‌های همراه با نصب اپلیکیشن مخصوص Zepp را دارند؛ به این ترتیب می‌توانید تمام گزینه‌های گوشی همراه از جمله لیست موسیقی، پیام‌ها، اپلیکیشن‌ها و غیره را بر روی ساعت خود نیز داشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های ساعت امیزفیت می‌توان به برخورداری آن از استاندارد ATM5 اشاره کرد که سبب می‌‌شود تا افراد بتوانند از این ساعت تا عمق 50 متری زیر آب استفاده کنند. ویژگی ضد آب بودن این محصول، آن را به گزینه مناسبی برای ورزشکاران و همچنین استفاده در شرایط جوی بارانی تبدیل کرده است.

ساعت هوشمند آمازفیت نئو شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی از قابلیت‌های مهم سلامتی و ورزش مانند ارزیابی 24 ساعته ضربان قلب، نبض و گام شمار را دارد. در واقع این محصول عملکرد قلب شما در مدت زمان‌های مشخص 1، 5، 10 و 30 دقیقه به دقت بررسی می‌کند. ضمن این‌که این ساعت از سه حالت ورزشی مختلف مانند دویدن، دوچرخه سواری و پیاده روی نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند می‌توان به کرنومتر، دریافت تماس‌ها و پیام‌های ورودی، دریافت اعلان‌های یادآور برنامه‌ها، کنترل ساعت خواب عمیق و کنترل کیفیت خواب اشاره کرد. البته استفاده از قابلیت‌های ساعت هوشمند نئو از طریق نصب اپلیکیشن مخصوص و فعال سازی هریک از آن‌ها امکان‌پذیر است.

ضمن این‌که برند امیزفیت این محصول را به یک باتری باتری 160 میلی آمپر ساعت مجهز کرده که تنها در 2 ساعت و نیم به شکل کامل شارژ شده و پس از آن تا 28 روز قابل استفاده است.

قیمت ساعت هوشمند آمازفیت نئو شیائومی

ساعت هوشمند امیزفیت نئو شیائومی یکی از مدل‌های پرفروش این برند است که با توجه به لیست قیمت ساعت امیزفیت شیائومی یک گزینه خوش قیمت نیز به حساب می‌آید. این ساعت هوشمند در حال حاضر با قیمت حدودی 889 هزار تومان قابل خریداری است.

خرید ساعت امیزفیت شیائومی از مجموعه می‌لندز

خرید ساعت هوشمند با توجه به اهمیت کارکرد طولانی مدت آن حتما باید از یک مجموعه معتبر و قابل اطمینان خریداری شود. فروشگاه اینترنتی می‌لندز یک مجموعه مطمئن است که به شکل کاملا تخصصی در زمینه عرضه و فروش انواع محصولات برند شیائومی از جمله ساعت هوشمند و ساعت آمیزفیت فعالیت می‌کند. این مجموعه گستره وسیعی از مدل های مختلف ساعت هوشمند شیائومی را ارائه کرده است.

خرید ساعت های کمپانی امیزفیت از مجموعه می‌لندز علاوه بر قیمت مناسب و اطمینان از اصل بودن کالا، دارای مزایای دیگری چون ارسال سریع، گارانتی بازگشت و همچنین بهره‌مندی از مشاوره تخصصی برای خرید مناسب‌ترین ساعت هوشمند است.

اگر قصد خرید انواع ساعت هوشمند را دارید، لیست قیمت ساعت امیزفیت شیائومی و دیگر مدل‌های ساعت هوشمند این مدل با احتساب تخفیف می‌لندز در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : می لندز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز