لیست قیمت جارو شارژی و راهنمای خرید انواع جارو شارژی شیائومی

جارو شارژی-کاماپرس

با پیشرفت تکنولوژی و تولید گجت‌های هوشمند، انجام کارهای روزمره، از جمله نظافت و تمیز کردن سطوح مختلف بسیار آسان شده است. جارو شارژی شیائومی یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای تمیز کردن سطوح محیط خانه، فضای کار و حتی فضای داخلی خودرو است.

به گزارش کاماپرس به نقل از می لندز، جارو شارژی شیائومی به شکل یک عصای سبک و قابل حمل و بدون نیاز به پریز طراحی و تولید می‌شود. جارو شارژی شیائومی علاوه بر آسان و سریع کردن فرایند نظافت در منزل و محل کار، در تمیز کردن مکان‌هایی چون راه‌پله‌ها و داخل کابین خودرو نیز بسیار کاربرد دارد. کاماپرس در ادامه به معرفی یکی از انواع باکیفیت و همچنین لیست قیمت جارو شارژی شیائومی می‌پردازد.

آشنایی با جارو شارژی لیدستو شیائومی مدل H1 YM-SCXCH101

شیائومی در تولید این مدل از جارو شارژی لیدستو ، علاوه بر طراحی مینیمال و جذاب آن، از متریال مقاوم پلاستیک ABS بهره برده است. از مزیت‌های این جارو شارژی، وزن سبک و ابعاد جمع و جور آن است که قابلیت حمل و جابه‌جایی آن را بسیار راحت کرده است. ضمن این‌که این محصول با بهره‌مندی از استانداردهای مقاومتی، در برابر شرایط دمایی سخت، لرزش و سقوط از ارتفاع بسیار مقاوم است.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت نصب برس به قسمت جلویی و نظافت سطوح مختلف و همچنین برخورداری از لوله اتصال برای تمیز کردن گوشه و کنارهای سطوح مانند درز بین مبلمان و صندلی های خودرو اشاره کرد.

قابلیت‌های جارو شارژی شیائومی مدل Lydsto H1 YM-SCXCH101

جارو شارژی شیائومی لیدستو با بهره‌مندی از یک موتور الکتریکی قدرتمند از نوع براشلس و قدرت مکش بالا، قابلیت جمع آوری انواع زباله، گرد و غبار، ضایعات کاغذ، دوده، مو و هرگونه کثیفی و آلودگی دیگر را از سطوح مختلف دارد. ضمن این‌که موتور این محصول با وجود راندمان بالای آن، سر و صدای بسیار کمی دارد. شیائومی این جارو شارژی محبوب را به سیستم فیلتراسیون دوگانه مجهز کرده که سبب جذب هردو زباله‌های بزرگ و ریزترین آلودگی‌ها می‌شود.

راز آسمان پایتخت

این محصول از دو باتری با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت برخوردار است که در صورت شارژ کامل تا نزدیک به 21 دقیقه در حالت استاندارد امکان شارژ دهی دارد. این مدت در حالت توربو به نزدیک به 16 دقیقه می‌رسد.

جارو شارژی-کاماپرس

قیمت جارو شارژی شیائومی Lydsto H1 YM-SCXCH101

جارو شارژی شیائومی مدل لیدستو H1 YM-SCXCH101 برای تمیز کردن انواع سطوح از جمله میز کار، کامپیوتر، کتابخانه، مبل و همچنین کابین داخلی خودرو کاربرد دارد. این محصول با توجه به قابلیت‌های آن و همچنین لیست قیمت جارو شارژی شیائومی یکی از محصولات مقرون به صرفه و کاربردی این برند است. این جارو شارژی در حال حاضر با قیمت یک میلیون و 290 هزار تومان در بازار موجود است.

خرید انواع جارو شارژی از مجموعه می‌لندز

فروشگاه آنلاین می‌لندز به شکل تخصصی در زمینه عرضه و فروش محصولات اصل شیائومی از جمله انواع جارو شارژی فعالیت می‌کند. از جمله مزایای خرید جارو شارژی شیائومی از مجموعه می‌لندز می‌توان به تضمین اصل بودن کالا، ارسال سریع و تضمین بازگشت کالا اشاره کرد. با خرید از این مجموعه می‌توانید از مشاوره تخصصی می‌لندز برای خرید بهترین محصول نیز بهره‌مند شوید.

اگر قصد خرید انواع جارو شارژی شیائومی را دارید، لیست قیمت جارو شارژی شیائومی در ادامه آمده است؛

لیست قیمت جاروشارژی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومیمی لندز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز