لوبیای سحرآمیز ایران خودرو در بابل!

تور لحظه آخری-کاماپرس

تصاویری از انبار شدن خودروهای یک شرکت خودورسازی در زمین‌هایی که به زمین کشاورزی شباهت دارد منتشر شده و این تصاویر با توضیحات مدیر کارخانه مربوطه مواجه شده اما در عین حال شائبه هایی نیز در مورد دپوی این خودروها به قصد فروش در قیمت های بالاتر مطرح شده است.

به گزارش کاماپرس، اغلب ما داستان جک و لوبیای سحرآمیز را شنیده ایم و می دانیم بر اساس افسانه ها لوبیای سحرآمیز رشد کرده و تا ابرها بالا رفته است.  در پی مشاهده شدن تعداد فراوانی خودرو در زمین های کشاورزی شاید ماجرای لوبیای سحرآمیز به خودروی سحر آمیز تغییر کرده باشد. خودروهایی که به عقیده برخی افراد، در زمین کاشته شده اند تا قیمت آنها رشد کند!

گرانی خودرو این روزها نقل هر محفل است و هر موضوعی که به خودرو و گرانی آن ربطی پیدا کند به شدت مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد. در حالی که مسئولین و کارشناسان، در جست‌وجوی یافتن دلیل افزایش افسارگسیخته قیمت خودرو بودند، تصاویری در فضای مجازی از دپوی تعداد زیادی خودرو در زمین ها‌ی کشاورزی اطراف یک کارخانه در بابل، این پرسش را ایجاد کرد این تعداد خودرو در زمین هایی که به زمین کشاورزی شباهت دارد، چه می کند؟

برخی حتی این گمان را مطرح کردند که خودروهای فوق در این زمین ها دپو شده و در انتظار افزایش قیمت سه ماهه(خودروسازان مجوز دارند قیمت محصولات خود را هر سه ماه یک بار بر اساس تورم تعدیل کنند) است.

بنا به اعلام رسانه ها این خودروها متعلق به ایران خودرو بابل است اما به گفته مدیر این کارخانه خودروهای مذکور دپو نشده اند.

راز آسمان پایتخت

به گزارش رسالت، امید حسینی‌نژاد با بیان اینکه بخشی از خودروها به دلیل کسری قطعات حساس الکترونیکی در پارکینگ‌ها مانده که به صورت متداوم این قطعات در حال تأمین است، گفت: به دلیل مشکلاتی که کرونا و نرخ ارز بوجود آورد در روند جاری بسیاری از قطعه سازان تداخل ایجاد نمود و حتی این شرکت نیز از نیمه‌های اسفند تا ۲۵ فروردین ماه تعطیل بوده اما از ابتدای تیرماه روند تحویل دهی خودرو تغییر کرده است.

دپو یا نقص فنی؛ مسئله این است

در مقابل برخی معتقدند این شرکت خودروسازی منتظر است تا پس از افزایش قیمت‌ها، این خودرو‌ها را با قیمت بالاتر به فروش برساند. اما برخی کارشناسان نیز معتقدند نگه‌داشتن این حجم از خودرو برای سه تا پنج درصد فروش باقیمت بالاتر فاقد منطق اقتصادی است. علاوه بر این امر، کمبود برخی قطعات به دلیل مشکلات ارزی و تحریمی و دریافت نکردن قطعات جدید از برخی قطعه سازان داخلی واقعیتی است که شواهد زیادی برای آن وجود دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز