لاستیک بارز بهتر است یا کویر؟ / قیمت روز لاستیک خودرو 10 دی 1401

گروه صنعتی بارز-کاماپرس

شرکت بارز فعالیت خود را در زمینه تولید لاستیک از سال 1372 آغاز کرد و به سرعت توانست محبوبیت خوبی به دست بیاورد. لاستیک بارز یکی از لاستیک‌های اقتصادی و البته با کیفیت ایرانی است. شرکت بارز هم‌اکنون حدود 70 درصد از تایرهای بخش کشاورزی را تولید می‌کند و همکاری نزدیکی با کارخانه‌های خودروسازی سایپا و ایران‌خودرو دارد.

به گزارش کاماپرس به نقل از گروه صنعتی بارز، این مجموعه در ابتدای کار، تکنولوژی و فناوری ساخت تایرهای خود را از شرکت لاستیک دنا یا همان بریجستون ایران سابق خریداری کرد. شرکت بارز در سال‌های اخیر اقدام به خرید و پیاده‌سازی تکنولوژی تایرهای کنتیننتال آلمان برای تولید لاستیک‌های رادیال کرده است. اما خصوصیات فنی لاستیک بارز چیست؟

بررسی لاستیک بارز

همانطور که اشاره شد، گروه صنعتی بارز در حال حاضر تمامی محصولات خود را با تکنولوژی کنتیننتال آلمان تولید می‌کند؛ بنابراین قیمت مناسب در کنار کیفیت خوب مهم‌ترین ویژگی لاستیک بارز است. در واقع، برای خریدارانی که قیمت لاستیک در اولویت اول آنها قرار دارد، محصولات تایر بهترین گزینه است. تایرهای بارز برای انواع خودروهای سواری، کراس اوور، کامیون، وانت، اتوبوس و ترانزیت تولید می‌شود. در بخش شکل آج، طراحی استاندارد، میزان چسبندگی و نرم بودن، لاستیک‌های بارز توانسته به نسبت سایر رقبای هم قیمت خود عملکرد بهتری را نشان بدهد. به علاوه، فرمان‌پذیری و ترمزگیری مناسب یکی دیگر از مزایای خرید لاستیک بارز به شمار می‌رود.

با این حال، این لاستیک در مقایسه با لاستیک‌های خارجی در سطح پایین‌تری از کیفیت قرار دارد. مثلاً میزان چسبندگی لاستیک بارز به خصوص در روزهای بارانی در مقایسه با برندهای خارجی، چندان جالب نیست. همچنین، این لاستیک انعطاف زیادی ندارد و ممکن است ناهمواری سطح جاده به فرمان خودرو منتقل شود.

لاستیک بارز-کاماپرس

مقایسه لاستیک بارز و کویر

شرکت تولیدکننده لاستیک کویر نیز از تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌کند و در بین برندهای ایرانی، بارز و کویر تایر جزء معروف‌ترین‌ها هستند. به همین دلیل، مقایسه بین دو محصول می‌تواند برای انتخاب لاستیک مناسب راهگشا باشد.

راز آسمان پایتخت

لاستیک بارز در مقایسه با کویر، تنوع بیشتری دارد. گروه صنعتی بارز برای انواع خودروهای سواری و سنگین در اندازه‌ها و آج‌های مختلف، لاستیک تولید می‌کند. در مقایسه کیفی دو برند باید کمی حساسیت به خرج داد؛ چرا که هر دو محصول کیفیت مناسب و تقریباً یکسانی دارند. با این حال، به طور کلی کیفیت لاستیک بارز بهتر از کویر است و این برند محبوبیت بیشتری دارد؛ هر چند که نرمی لاستیک کویر زبانزد است.

همچنین، به دلیل تقاضای بیشتر برای لاستیک بارز، محصولات این برند در بازه قیمت بالاتری نسبت به لاستیک کویر قرار دارد.

خرید لاستیک بارز

امروزه، فروشگاه‌های اینترنتی، خرید را بسیار آسان و سریع کرده است. خریداران می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظر را با موارد مشابه مقایسه کنند و بدون صرف هزینه رفت و آمد اقدام به خرید نمایند. فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش با نزدیک به 20 سال تجربه در زمینه صنعت لاستیک، اطلاعات خود را به صورت رایگان به مشتریان ارائه می‌دهد و خریداران می‌توانند با اطمینان خاطر، لاستیک، رینگ و لوازم جانبی مورد نظر خود را با قیمت دولتی از این فروشگاه تهیه فرمایند.

در جدول زیر، قیمت روز لاستیک بارز از مجموعه لاستیک فروش قابل مشاهده است؛

قیمت لاستیک-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : لاستیک فروش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز