قیمت لاستیک آفرود چینی چند است؟

لاستیک آفرود چینی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودروهای آفرود برای رانندگی در شرایط جاده‌ای ناهموار و پر از سنگ‌ریزه یا گل و لای طراحی شده‌اند. رانندگی با اتومبیل‌های معمولی در این جاده‌ها باعث می‌شود تا به سیستم تعلیق، لاستیک و یا جلوبندی خودرو آسیب‌های جدی وارد شود. اما خودروهای آفرود با داشتن تجهیزات کامل و لاستیک‌های مخصوص، لذت سفر به دل طبیعت را برای رانندگان دو چندان می‌کند. در حال حاضر، لاستیک‌های چینی یکی از پرطرفدارترین لاستیک‌های آفرود در بازار شناخته می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت لاستیک آفرود چینی به عواملی مانند سایز و برند تولیدکننده بستگی دارد. افزایش نرخ ارز و کمبود لاستیک‌های اروپایی و آمریکایی در ایران باعث شده تا اقبال به محصولات چینی افزایش پیدا کند. اما کیفیت کدامیک از برندهای چینی بهتر است؟

لاستیک تراینگل

لاستیک تراینگل جزء 20 برند شناخته شده جهان در حوزه صنعت لاستیک‌سازی محسوب می‌شود. این شرکت، تنوع محصول بسیار خوبی داشته و لاستیک‌های خود را در سایزهای مختلف تولید می‌کند. به علاوه، خودروسازان بزرگی چون هیوندای، فولکس واگن، ولوو و… از لاستیک‌های تراینگل برای اتومبیل‌های خود استفاده می‌کنند. کیفیت عالی، استفاده از مواد اولیه مرغوب، قیمت مناسب، سواری نرم، فرمان‌پذیری خوب و به کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت این محصولات از جمله مزایای خرید لاستیک تراینگل به شمار می‌رود.

لاستیک لینگ لانگ

کلمه لینگ لانگ در زبان چینی به معنای مواد خالص طبیعی است و این نکته نشان می‌دهد که برند لینگ لانگ همواره تلاش می‌کند تا از بهترین مواد اولیه در تولید تایرهای خود استفاده کند. لاستیک‌های این برند در 173 کشور جهان به فروش می‌رسد و کیفیت بالای آن توانسته اعتماد بسیاری از مشتریان را به دست بیاورد. کمپانی‌های معروفی مانند فورد، نیسان، جی ام و فولکس واگن از محصولات شرکت لینگ لانگ استفاده می‌کنند. این لاستیک‌ها علاوه بر اینکه مقرون به صرفه هستند، از چسبندگی بسیار خوبی هم برخوردارند. تایر لینگ لانگ عملکرد خوبی در جاده‌های مرطوب یا خشک از خود نشان می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

لاستیک هدوی

لاستیک‌های آفرود برند هدوی با تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده و طراحی آن به صورتی است که احتمال پارگی تایر به حداقل می‌رسد. برند هدوی برای انواع خودروهای سواری، سنگین، شاسی بلند، کراس اوور و… لاستیک تولید می‌کند. یکی از مزایای مهم استفاده از این لاستیک، کاهش مصرف سوخت اتومبیل است. به علاوه، این تایرها باعث بهبود و پایداری خودرو در مسیرهای ناهموار می‌شود. بنابراین، مالکان اتومبیل‌های آفرود می‌توانند با خیال راحت در جاده‌های ناهموار رانندگی کنند. سواری نرم و کاهش سر و صدای داخل کابین از دیگر مزایای این لاستیک به شمار می‌رود.

لاستیک آفرود چینی از کجا بخریم؟

خرید لاستیک خارجی مستلزم توجه به نکات مهمی مانند تاریخ انقضا و نوع آج تایر است. بنابراین، خرید از فروشگاه‌های معتبر و مشورت با افراد با تجربه می‌تواند بسیار راهگشا باشد. مجموعه لاستیک فروش، معتبرترین فروشگاه‌ اینترنتی در سراسر کشور است که بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان خود ارائه می‌کند. کارشناسان این مجموعه، اطلاعات خود را به صورت کاملاً رایگان در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : لاستیک فروش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز