قیمت روز واحدهای اقامتی هتل استقلال تهران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هتل پنج ستاره بین المللی پارسیان استقلال، به عنوان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران با دو برج غربی و شرقی شناخته می‌شود. تمامی سوئیت‌های هتل مجهز به مدرن‌ترین فناوری‌های ارتباطی، مبلمان و دکوراسیون طراحی شده توسط هنرمندان باتجربه است.

کاماپرس در ادامه به معرفی امکانات و قیمت روز واحدهای اقامتی هتل استقلال تهران می‌پردازد.

امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل

واحدهای اقامتی هتل استقلال تهران به واسطه چشم انداز زیبایی از رشته کوه البرز و شهر تهران در صدر محبوب‌ترین هتل‌های پایتخت قرار دارد. پنجره اتاق‌های هتل از نوع عایق ضد صوت هستند. سیستم‌ امنیتی ضد حریق برای تمامی واحدها در هر دو برج وجود دارد. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌ها مجهز به کانال‌های ماهواره‌ای، تلویزیون کابلی، یخچال، صندوق امانات، مینی بار و تلفن هستند. دسترسی به اینترنت بی سیم چه در داخل اتاق‌ها و چه در لابی هتل امکان پذیر است. لازم به ذکر است که رزرو اتاق‌های اکونومی و Dayuse، فاقد صبحانه است. این دو نوع اتاق قابلیت کنسل شدن نیز ندارند. سوئیت‌های هتل استقلال از اتاق نشیمن همراه با مبلمانی لوکس برخوردار هستند. سوئیت رویال به عنوان لوکس‌ترین واحد اقامتی هتل با میز نهارخوری، اتاق جلسه، صندلی ماساژ، جکوزی و وان تجهیز شده است.

راز آسمان پایتخت

تعداد اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل و قیمت روز آن‌ها

دو برج غربی و شرقی هتل دارای 552 واحد اقامتی هستند. امکان انتخاب انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت‌های جونیور و رویال متناسب با نیاز مهمانان وجود دارد. برج شرقی دارای 114 اتاق یک نفره، 159 باب اتاق دو نفره، 15 واحد سوئیت معمولی و سه باب سوئیت رویال است. تقسیم بندی واحدهای برج غربی اما کمی متفاوت در نظر گرفته شده است. در این برج 54 باب به اتاق یک نفره و 175 باب به اتاق دو نفره اختصاص دارد. برج غربی شامل 28 سوئیت معمولی و دو باب سوئیت رویال می‌شود. به دلیل بازسازی برج غربی، در حال حاضر امکان رزرو و استفاده از سوئیت‌های این برج میسر نیست. قیمت روز اتاق یک تخته شرقی به مبلغ سه میلیون و 200 هزار تومان قابل رزرو است. لازم به ذکر است که امکان افزودن تخت اضافه به این واحد اقامتی وجود ندارد. اتاق دو تخته توئین شرقی با هزینه سه میلیون و 600 هزار تومان رزرو می‌شود. دو تخته دبل شرقی نیز از همین قیمت روز برخوردار است. سوئیت معمولی شرقی و سوئیت رویال شرقی، هریک به ترتیب با مبالغ شش میلیون و 100 هزار تومان و 15 میلیون و 500 هزار تومان قابلیت رزرو دارند.

بهترین نرخ هتل استقلال در وبسایت سفرانه

رزرو هتل استقلال تهران و بسیاری از هتل‌های ایران در مجموعه سفرانه تنها با چند کلیک به سادگی صورت می‌گیرد. این هتل قیمت روز تمامی واحدهای اقامتی را همراه با مشخصات کامل خدمات و امکانات هتل معرفی می‌کند. اگرچه اقامت در هتل‌های لوکس برای بسیاری از افراد ممکن است هزینه بالایی داشته باشد اما سفرانه با ارائه انواع تخفیفات فصلی، با کاهش قیمت روز واحدهای اقامتی سعی در ایجاد یک سفر خاطره انگیز برای مسافران دارد. با عضویت در وبسایت سفرانه می‌توانید از تخفیفات فصلی باخبر شوید و واحدهای اقامتی را با مبلغی مقرون به صرفه‌تر، رزرو کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز واحدهای اقامتی هتل استقلال تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز