قیمت روز لپ تاپ 29 مرداد 1401 / همه‌چیز درباره ارزان ترین لپ تاپ لنوو با کاربری روزمره

تور لحظه آخری-کاماپرس

سال‌هاست لپ تاپ به پای ثابت زندگی بسیاری افراد تبدیل شده و هر چه پیش می‌رویم، تعداد کاربران لپ تاپ لنوو یا ایسوس و اچ پی و همینطور سایر برندها روز به روز بیشتر می‌شود. از ساده‌ترین فعالیت‌های روزمره مانند تماشای فیلم و ویدئو گرفته تا تحقیق، تایپ و جستجو در فضای وب نیاز به لپ تاپ وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید لپ تاپ با قیمت مناسب که کارایی لازم برای انجام فعالیت‌های روزمره برای کارمندان و دانش‌آموزان را داشته باشد، با وجود افزایش قیمت‌ها کار ساده‌ای نیست. برند لنوو در محصولات خود لپ تاپ های اقتصادی میان رده با کیفیت مناسبی را در محصولات خود را دارد. کاماپرس در ادامه به معرفی مدلی اقتصادی از لپ تاپ لنوو یعنی مدل Ideapad 3-15IGL05 می‌پردازد.

با قابلیت‌های لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3-15IGL05 آشنا شوید

این مدل یکی از محصولات اقتصادی برند لنوو محسوب می‌شود که با طراحی بهبود یافته برای استفاده عمومی و غیر حرفه‌ای گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. لنوو در طراحی این مدل از پردازنده Intel Pentium N5030 و پردازنده گرافیکی شرکت اینتل استفاده کرده است. این لپ تاپ به 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع HHD و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

این لپ تاپ اقتصادی از نظر صفحه نمایش نیز، با نمایشگر 15.6 اینچی و نرخ به روزرسانی 60 هرتز، کیفیت قابل قبولی را برای استفاده عمومی ارائه می‌کند. ضمن این‌که رزولوشن صفحه نمایش آن 768 در 1366 با وضوح تصویر اچ دی است.

راز آسمان پایتخت

امکانات لپ تاپ اقتصادی لنوو

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3-15IGL05 برای یک لپ تاپ در این رده قیمتی امکانات قابل قبولی را ارائه می‌کند. از ویژگی‌های خوب این محصول تجهیز آن به پورت‌ها یا درگاه‌های متعدد از جمله USB، HDMI و کارتخوان است که امکان اتصال آن به دستگاه‌های دیجیتال و ابزارهای جانبی را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت حمل و نقل آسان با وزن سبک 1.7 کیلوگرمی، باتری 2 سلولی با ظرفیت 35 وات در ساعت، صفحه نمایش مات و 4 مگابایت حافظه Cache اشاره کرد.

قیمت لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3-15IGL05

این لپ تاپ در حال حاضر به عنوان یک لپ تاپ مقرون به صرفه و با قیمت 6 میلیون و 700 هزار تومان در بازار موجود است. با وجود این، اگر قصد خرید سایر لپ تاپ های لنوو یا دیگر برندها را دارید، قیمت روز آن‌ها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز