قیمت جدید آپارتمان 80 متری در پونک / فروردین 1403

آخرین قیمت آپارتمان 80 متری در پونک / فروردین 1403-کاماپرس
لست سکند

خرید خانه در پونک دارای ارزش سرمایه گذاری بالایی است؛ چراکه پونک در میان محله‌های منطقه 5 از امکانات و دسترسی‌های بسیار خوبی برخوردار است. علاوه بر این قیمت آپارتمان‌ها و حتی واحدهای اداری و تجاری نیز در پونک نسبت به سایر محله‌ها به صورت تصاعدی بالا می‌رود. در حال حاضر قیمت آپارتمان 80 متری در پونک، با توجه به سال ساخت، امکانات و دسترسی از حدودا 7 میلیارد تومان تا 12 میلیارد تومان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 80 متری در پونک را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان بازسازی شده در پونک

یک آپارتمان ۸۰ متری دو خواب و فول امکانات در پونک با قیمت ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان که در طبقه سوم ساختمان قرار دارد و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن بهره می‌برد. واحد ذکر شده در سال ۱۳۸۷ ساخته شده و به تازگی نوسازی شده است.

قیمت آپارتمان 80 متری نوساز

قیمت یک آپارتمان نوساز ۸۰ متری در پونک ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. این آپارتمان دو خواب در طبقه ششم ساختمان واقع شده و دارای سالن پرده خور و ویو ابدی است. این ساخت 1402 بوده و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 80 متری خوش نقشه در پونک

یک آپارتمان ۸۰ متری دو خواب، خوش نقشه و نورگیر در پونک ۹ میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان ۵ طبقه قرار گرفته و آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است. واحد مد نظر ساخت ۱۳۸۸ بوده و با بازسازی به مشتری تحویل داده می‌شود.

قیمت آپارتمان 80 متری نورگیر

قیمت یک واحد ۸۰ متری ساخت ۱۴۰۰ در پونک ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است. این واحد نورگیر دو خواب بوده و در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد. آپارتمان مد نظر دارای سه لاین آسانسور، پارکینگ، انباری، لابی ۲۴ ساعته و سیستم ایمنی هوشمند است.

واحد 80 متری دو خواب در پونک

در پونک یک واحد ۸۰ متری دو خواب که در سال ۱۴۰۲ ساخته شده ۱۲ میلیارد تومان قیمت خورده است واحد ذکر شده در طبقه دوم یک ساختمان ۵ طبقه قرار گرفته آفتاب است. مد نظر از سالن پرده خور بسیار عالی برخوردار بوده امکاناتی چون آسانسور پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز