جدیدترین قیمت آپارتمان 85 متری در کوی بیمه / اسفند 1402

جدیدترین قیمت آپارتمان 85 متری در کوی بیمه-کاماپرس
لست سکند

کوی بیمه محله‌ای با امکانات شهرنشینی کامل و دسترسی خوب بزرگراهی و خدمات حمل و نقل عمومی است. این محله از محله‌های نسبتا خوب غرب تهران محسوب می‌شود که به لطف کیفیت بالای شهرنشینی شهرک اکباتان رشد کرده و حالا اهالی این محله علاوه بر امکانات شهرنشینی داخل کوی بیمه، از امکانات شهری اکباتان هم استفاده می‌کنند. درحال حاضر قیمت آپارتمان 85 متری در کوی بیمه بین 7 تا 9 میلیارد تومان است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 85 متری در محله کوی بیمه را معرفی می‌کند.

آپارتمان 85 متری نورگیر

در کوی بیمه یک واحد نورگیر ۸۵ متری دو خواب که در طبقه هشتم یک ساختمان 14 طبقه قرار دارد با قیمت ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان فول امکانات بوده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری، لابی ۲۴ ساعته، سالن ورزش و سالن اجتماعات است. از ساخت این آپارتمان 13 سال می‌گذرد.

آپارتمان 85 متری فول امکانات در کوی بیمه

یک آپارتمان ۸۵ متری دو خواب و ۱۲ساله در کوی بیمه با قیمت ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته‌ و به مراکز خرید دسترسی خوبی دارد. واحد ذکر شده از سالن پرده خور، اتاق خواب‌های بزرگ و امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت واحد 85 متری بازسازی شده

یک واحد ۸۵ متری دو خواب و بازسازی شده در کوی بیمه ۸ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان در در سال ۱۳۸۷ ساخته شده و به طور کامل بازسازی شده است. واحد مدنظر آسانسور، پارکینگ، انباری، لابی و سالن ورزشی دارد. این واحد در طبقه ششم یک ساختمان 11 طبقه قرار گرفته است.

واحد 85 متری دو خواب

با 7 میلیارد و 700 میلیون تومان می‌توان یک واحد ۸۵ متری دو خواب در کوی بیمه را خریداری کرد. این واحد که در سال ۱۳۸۵ ساخته شده در حال حاضر با بازسازی کامل به مشتری تحویل داده می‌شود. از امکانات این واحد می‌توان به پارکینگ، انباری، سالن اجتماعات و سالن بدنسازی اشاره کرد. واحد ذکر شده در طبقه ششم ساختمان قرار دارد.

قیمت آپارتمان 85 متری در کوی بیمه

قیمت یک واحد ۸۵ متری دو خواب و فول امکانات در کوی بیمه ۷ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان است. این آپارتمان که در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد از آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن بزرگ بهره می‌برد. واحد ذکر شده در سال ۱۳۸۴ ساخته شده و دسترسی محلی بسیار خوبی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز