قیمت رهن و اجاره آپارتمان 60 تا 65 متری در فاطمی

اجاره آپارتمان 60 تا 65 متری در فاطمی چند؟-کاماپرس
لست سکند

محله فاطمی یکی از محلات مهم و قدیمی تهران است که ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی بسیاری را در خود جای داده و به میدان انقلاب و میدان ولیعصر نیز نزدیک است، از این رو بسیاری از افراد شاغل در این مناطق به فکر اجاره آپارتمان در این محله هستند تا در وقت و هزینه خود برای رسیدن به محل کار صرفه‌ جویی کنند.

خیابان دکتر فاطمی به مراکز خرید، مراکز درمانی، خطوط حمل و نقل عمومی، پارک‌ها، فضای سبز و کافه و رستوران‌های مختلف دسترسی بسیار خوبی دارد، اما به همین نسبت نیز شلوغ و پر رفت و آمد است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 60 تا 65 متری در میدان فاطمی برای اجاره را معرفی می‌کند.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 65 متری فول امکانات در فاطمی

ودیعه یک آپارتمان 65 متری یک خواب در فاطمی 200 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 18 میلیون تومان است. این آپارتمان که در سال 1383 ساخته شده با بازسازی به مشتری تحویل داده می‌شود. آپارتمان ذکر شده فول امکانات بوده و از آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد. این آپارتمان در طبقه چهارم ساختمانواقع شده است.

اجاره آپارتمان نقلی تکواحدی

یک واحد 63 متری یک خواب در فاطمی با 200 میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهیانه 15 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده و ساخت 1389 است. آپارتمان مد نظر بازسازی شده و کاملا نورگیر است. این آپارتمان تکواحدی ساخته شده و انباری هم دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت رهن و اجاره آپارتمانمبله در فاطمی

قیمت رهن و اجاره آپارتمان یک واحد 65 متری یک خواب و 7 ساله در فاطمی 200 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 35 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد آسانسو و انباری دارد و در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته است. این آپارتمان مبله بوده و از تجهیزات کامل برخوردار است.

اجاره آپارتمان نقلی یک خواب

در محله فاطمی یک واحد 62 متری یک خواب در حالی که ساخت 1392 بوده و در طبقه دو یک ساختمان چهار طقه قرار دارد با 200 میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهیانه 13 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. از امکانات این واحد نقلی می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

اجاره آپارتمان 65 متری یک خواب در فاطمی

با 500 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه 5 میلیون و 500 هزار تومان می‌توان یک واحد 65 متری با اتاق خواب مستر و انباری را در فاطمی اجاره کرد. این واحد در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و خوش نقشه و دلباز است. آپارتمان ذکر شده تکواحدی بوده و 10 سال از ساخت آن می‌گذرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز