قیمت رهن و اجاره آپارتمان 70 متری در جنوب تهران چند؟

قیمت اجاره آپارتمان 70 متری در جنوب تهران چند؟-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

با توجه به گرانی رهن و اجاره آپارتمان در مناطق مرکزی و شمالی تهران و یا به دلیل نزدیکی به محل کار، بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند در جنوب شهر خانه‌هایی با رهن و اجاره ارزان‌تر پیدا کنند. همچنین برخی دیگر از هزینه‌های زندگی در مناطق جنوبی به نسبت پایین‌تر بوده و عموما به وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز خرید و درمانگاه‌ها نیز دسترسی خوبی دارند.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 70 متری برای رهن و اجاره در جنوب تهران را معرفی می‌کند.

اجاره آپارتمان 70 متری دو خواب در مولوی

یک آپارتمان 70 متری دو خواب که در سال 1372 ساخته شده و در محله مولوی قرار دارد با ودیعه 200 میلیون تومان و اجاره ماهیانه 4 میلیون تومانی به مشتری تحویل داده می‌شود. این واحد در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته و تکواحدی است.

آپارتمان 70 متری فول امکانات در جوادیه

ودیعه یک آپارتمان 70 متری یک خواب و فول امکانات در جوادیه 250 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 7 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این واحد 8 سال ساخت بوده و در طبقه چهام ساختمان قرار دارد. امکانات این آپارتمان آسانسور، پارکینگ، انباری، بالکن و پکیج را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اجاره آپارتمان 70 متری در یافت آباد

یک آپارتمان 70 متری دو خواب با آسانسور و انباری در یافت آباد با 300 میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهیانه 6 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این آپارتمان ساخت 1396 بوده و در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته است.

آپارتمان 70 متری یک خواب در خانی آباد

ودیعه یک آپارتمان 70 متری یک خواب در خانی آباد 250 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 7 میلیون و 500 هزار تومان است. این آپارتمان ساخت 1396، در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته و از آسانسور و پارکینگ برخوردار است.

اجاره آپارتمان 70 متری در نازی آباد

اجاره ماهیانه یک آپارتمان 70 متری یک خواب و 6 سال ساخت در نازی آباد 4 میلیون و 500 هزار تومان و ودیعه آن 350 میلیون تومان تعیین شده است.  این آپارتمان در طبقه ششم ساختمان واقع شده و آسانسور و پارکینگ دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز