با 300 میلیون کجای تهران خانه رهن کنیم؟

با 300 میلیون کجای تهران خانه رهن کنیم؟-کاماپرس
لست سکند

اجاره بهای بالای مسکن در تهران برای بسیاری از افراد چالش جدی ایجاد کرده است. در چنین شرایطی رهن کامل یک آپارتمان نقلی به عنوان گزینه‌ای منطقی و اقتصادی مطرح می‌شود. رهن کامل به مستاجران این امکان را می‌دهد که هزینه اجاره‌ بها را حذف کرده و آن را برای هدف‌های دیگر خود استفاده کنند.

در حال حاضر با 300 میلیون در تهران فایل‌های متعدد و متفاوتی برای رهن وجود ندارد، اما متقاضیان می‌توانند با توجه به شرایط و موقعیت خود گزینه‌هایی را پیدا کنند. این آپارتمان‌ها معمولا زیر 65 متر و در مناطق جنوبی تهران قرار دارند.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان نقلی با رهن حدودا 300 میلیون تومان در تهران را معرفی می‌کند.

رهن آپارتمان 40 متری در بریانک

یک آپارتمان 40 متری یک خواب در بریانک با پرداخت 270 میلیون تومان ودیعه، رهن داده می‌شود. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان 3 طبقه و دو واحدی قرار گرفته است. این آپارتمان در سال 1396 ساخته شده و از کابینت ام‌دی‌اف و گاز رومیزی برخوردار است.

رهن آپارتمان نقلی در امیریه

در امیریه با پرداخت 280 میلیون تومان ودیعه می‌توان یک آپارتمان 43 متری یک خواب را رهن کرد. این آپارتمان ساخت 1382 است و در طبقه سوم ساختمان قرار دارد. برخورداری از انباری، گاز رومیزی و کابینت ام دی اف از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

رهن کامل آپارتمان در دولت آباد

قیمت رهن کامل یک واحد 63 متری یک خواب با پارکینگ و انباری در دولت آباد 300 میلیون تومان است. این آپارتمان ساخت 1384 بوده ولی در حال حاضر به طور کامل بازسازی شده است. واحد ذکر شده در طبقه سوم ساختمان قرار دارد.

رهن آپارتمان یک خواب در خانی آباد

با 300 میلیون می‌توان یک واحد 53 متری یک خواب و 14 ساله در خانی‌ آباد را رهن کرد. واحد ذکر شده در طبقه دوم ساختمان واقع شده و دارای انباری است. این آپارتمان خوش نقشه و نورگیر بوده و به مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی خوبی دارد.

رهن آپارتمان نقلی در جیحون

با 310 میلیون تومان ودیعه امکان رهن یک آپارتمان 42 متری یک خواب در جیحون وجود دارد. این واحد در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته و آسانسور و انباری دارد. این واحد 6 سال ساخت بوده و سالن آن مربعی شکل و قابل چیدمان است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز