قیمت آپارتمان 90 متری دو خواب در تهرانپارس غربی چند؟

قیمت آپارتمان 90 متری دو خواب در تهرانپارس غربی چند؟-کاماپرس
لست سکند

تهرانپارس غربی محله‌ای پرتقاضا و محبوب است که از مراکز تجاری، فروشگاهی، آموزشی و فرهنگی متعددی بهره می‌برد. این محله در طرح زوج و فرد خودروها قرار ندارد و در اکثر روزها پرهیاهو و پرجنب و جوش است. تهرانپارس غربی به بزرگراه شهید سلیمانی، بزرگراه شهید زین‌الدین و شهید باقری دسترسی دارد. در حال حاضر قیمت آپارتمان 90 متری در تهرانپارس غربی از 5 تا 10 میلیارد تومان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 90 متری در تهرانپارس غربی را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان بازسازی شده در تهرانپارس غربی

یک واحد آپارتمان 90 متری ساخت 1380 در تهرانپارس غربی در حالی که بازسازی شده است، با قیمت 5 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دو خواب بوده و در طبقه چهارم ساختمان واقع شده است. موقعیت مکانی و دسترسی خوب از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

واحد 90 متری دو خواب

یک آپارتمان 90 متری دو خواب با آسانسور و انباری 6 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت خورده است. این واحد که در طبقه پنجم ساختمان واقع شده، ساخت 1387 و فول بازسازی شده است. این واحد همچنین از سالن پرده خور و نورگیر بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان فول امکانات در تهرانپارس غربی

یک واحد آپارتمان 90 متری و 2 خواب در تهرانپارس غربی 8 میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان در سال 1391 ساخته شده و در طبقه اول ساختمان قرار دارد. این واحد خوش نقشه و نورگیر بوده و امکانات آن نیز کامل است.

قیمت آپارتمان نوساز در تهرانپارس

قیمت یک آپارتمان نوساز و کلید نخورده 90 متری در تهرانپارس غربی 9 میلیارد تومان است. این واحد در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته و از دو اتاق خواب با کمددیواری‌های جادار برخوردار است. سالن این واحد پرده خور بوده و امکانات کاملی دارد.

قیمت آپارتمان ساخت 1401

قیمت یک آپارتمان 90 متری دو خواب و فول امکانات در تهرانپارس غربی 10 میلیارد تومان است. این آپارتمان یک سال ساخت بوده و در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد. امکانات این واحد آسانسور، پارکینگ و انباری را شامل می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دلتادیوارشیپورملک رادار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 90 متری دو خواب در تهرانپارس غربی چند؟

  1. ایران افسرده گفته:

    خدا لعنت کنه کسایی رو که حق زندگی رو از جوونها گرفتن. اونوقت میگن چرا سن ازدواج بالا رفته

  2. محمد گفته:

    اگر از قیمتهای قبر در بهشت زهرا مطلب بزارید بیشتر بدرد این ملت غم زده میخوره بااین گرونی ها درآمدهای کم خرید خونه پیش کش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز