قیمت آپارتمان 80 متری در تهرانپارس شرقی / بهمن 1402

لست سکند

تهرانپارس شرقی در مجاورت پارک جنگلی سرخه حصار و کوهسار قرار دارد، بنابراین از فضای سبز مناسب و آب و هوای نسبتا مطبوعی برخوردار است. این محله در مقایسه با تهرانپارس غربی آرامش بیشتری داشته و دارای امکانات رفاهی، آموزشی و درمانی بسیار مطلوبی است.

تهرانپارس شرقی به ایستگاه‌های مترو تهرانپارس و فرهنگسرا به راحتی دسترسی داشته و علاوه بر این خطوط بی‌آرتی شهری تهران نیز به این محله رفت و آمد دارند. با توجه به دسترسی به اتوبان‌ها و عدم اعمال طرح ترافیک در این محله استفاده از خودرو شخصی نیز آسان است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 80 متری در تهرانپارس شرقی را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان نوساز در تهرانپارس شرقی

یک واحد آپارتمان ۸۰ متری نوساز در تهرانپارس شرقی با قیمت ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در سال جاری ساخته شده و در طبقه پنجم ساختمان قرار دارد. امکانات این آپارتمان کامل بوده و از پارکینگ، انباری، آسانسور، بالکن و لابی برخوردار است.

آپارتمان 80 متری دو خواب

در تهرانپارس شرقی قیمت یک آپارتمان ۸۰ متری دو خواب که در طبقه اول ساختمان قرار دارد ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است. این واحد در سال ۱۳۹۲ ساخته شده و علاوه بر آسانسور، پارکینگ و انباری دارای دو حیاط خلوت سندی است. این آپارتمان در یک موقعیت مکانی عالی قرار گرفته و تا ایستگاه مترو حدود ۳ دقیقه فاصله دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

آپارتمان قیمت مناسب در تهرانپارس شرقی

یک آپارتمان ۸۰ متری دو خواب و خوش نقشه در تهرانپارس شرقی با قیمت ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان در سال ۱۳۹۴ و در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه ساخته شده است. از امکانات این واحد 80 متری می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن اشاره کرد. برخورداری از اتاق خواب‌های نورگیر و کمد دیواری‌های جادار از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

آپارتمان 80 متری خوش نقشه

یک آپارتمان ۸۰ متری خوش نقشه در تهرانپارس شرقی ۵ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان دو خواب بوده و در طبقه اول ساختمان قرار دارد. واحد ذکر شده از اتاق خواب مستر، کمد دیواری جادار، شوفاژ و آسانسور بهره‌مند است. ساخت این آپارتمان مربوط به سال 1395 است.

قیمت آپارتمان 80 متری تکواحدی در تهرانپارس شرقی

قیمت یک آپارتمان ۸۰ متری دو خواب و تک واحدی در تهرانپارس شرقی ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این آپارتمان ساخت 89 در طبقه اول ساختمان قرار گرفته و از سالن مربع شکل قابل چیدمان و نور عالی برخوردار است. این ساختمان کامل بوده و از آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 80 متری در تهرانپارس شرقی / بهمن 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز