جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان دو خواب در پاسداران

قیمت رهن و اجاره آپارتمان دو خواب در پاسداران-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پاسداران یکی از خیابان‌های طولانی شمال تهران است که به دلیل دسترسی مطلوب به اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها و دارا بودن امکانات مناسب، جزو محلات پرتقاضا برای خرید و فروش و یا رهن و اجاره آپارتمان به حساب می‌آید. این محله با مزایای فراوانی همچون موقعیت جغرافیایی ممتاز، دسترسی آسان به امکانات و خدمات شهری، پارک‌ها و فضاهای سبز، مراکز خرید معتبر، مدارس با کیفیت، امنیت بالا و فرهنگ معاشرتی مثبت شناخته می‌شود.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان دو خواب در پاسداران برای رهن و اجاره را معرفی می‌کند.

اجاره آپارتمان فول امکانات در پاسداران

یک آپارتمان 78 متری ساخت 1389 در حالی که فول بازسازی شده است با ودیعه 200 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه 22 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این واحد دو خواب در طبقه سوم ساختمان واقع شده و امکانات کامل و سالن پرده‌خور دارد.

اجاره آپارتمان نورگیر در پاسداران

ودیعه یک آپارتمان 80 متری دو خواب در پاسداران 500 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 15 میلیون تومان در نظر شده است. این واحد در طبقه سوم ساختمان و در یک فرعی دنج قرار دارد. آپارتمان ذکر شده خوش نقشه و آفتابگیر بوده از امکانات کامل از جمله سرایدار مقیم بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت اجاره آپارتمان 100 متری

ودیعه یک آپارتمان 100 متری ساخت 1401 در پاسداران 1 میلیارد تومان و اجاره ماهیانه آن 17 میلیون تومان است. واحد مد نظر فول امکانات بوده و در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه و تکواحدی قرار داد. سالن و آشپزخانه این واحد رو به جنوب و دو اتاق‌ خواب‌ آن رو به شمال هستند.

اجاره آپارتمان 110 متری دو خواب در پاسداران

یک واحد آپارتمان 110 متری دو خواب با پرداخت ودیعه 500 میلیون تومانی و اجاره ماهیانه 30 میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. امکانات این آپارتمان کامل بوده و از سرایدار مقیم و لابی نیز برخوردار است. این واحد در طبقه سوم ساختمان واقع شده و دسترسی محلی بسیار خوبی دارد.

اجاره آپارتمان بازسازی شده

ودیعه یک آپارتمان 120 متری دو خواب و بازسازی شده در پاسداران 350 میلیون و اجاره ماهیانه آن 17 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه قرار گرفته و تکواحدی است. این واحد بازسازی شده ساخت 1371 بوده و انباری نیز دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز