اجاره آپارتمان نقلی در منطقه 11 تهران چقدر بودجه نیاز دارد؟

بودجه لازم برای اجاره آپارتمان نقلی در منطقه 11-کاماپرس

اجاره خانه در منطقه ۱۱ با توجه به مرکزیت فرهنگی  و موقعیتی آن در شهر تهران، متقاضیان زیادی دارد. دسترسی منطقه 11 به دلیل موقعیت محلی آن و امکانات سیستم حمل ‌و نقل از استاندارد بالایی برخوردار است.

قیمت اجاره آپارتمان در منطقه 11 به موقعیت قرار گیری خانه در محله‌های مختلف این منطقه مثل محله جمهوری، انقلاب، منیریه، امیریه و … بستگی دارد؛ علاوه بر این متراز، امکانات و سن آپارتمان نیز بر میزان اجاره‌ای که برای آن مشخص می‌شود، تاثیر می‌گذارد.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان نقلی در منطقه 11 برای اجاره معرفی می‌کند.

اجاره آپارتمان نقلی در منیریه

یک واحد 35 متری در محله منیریه با ودیعه 120 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه 7 میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است. این واحد یک خواب بوده و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد. آپارتمان مذکور در سال 1385 ساخته شده و بازسازی شده است.

اجاره آپارتمان 50 متری در میدان حر

ودیعه یک آپارتمان 52 متری ساخت 1382 در میدان حر 150 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 6 میلیون تومان است. این آپارتمان در طبقه سوم ساختمان واقع شده و یک اتاق خواب دارد. واحد ذکر شده تا حدی بازسازی شده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت اجاره آپارتمان 40 متری در جمهوری

یک آپارتمان 40 متری یک خواب در جمهوری با ودیعه 150 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه 7 میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود. این واحد در طبقه همکف ساختمانی ساخت سال 1385 واقع شده است. نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی همچون مترو و بی‌آرتی از مزایای این آپارتمان محسوب می‌شود.

اجاره واحد نقلی در امیریه

ودیعه یک آپارتمان 62 متری ساخت 1396 در امیریه 300 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 7 میلیون و 500 میلیون تومان است. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و از امکاناتی چون آسانسور، انباری، پارکینگ و بالکن بهره می‌برد.

قیمت اجاره آپارتمان نقلی در میدان انقلاب

برای اجاره یک آپارتمان 55 متری یک خواب در میدان انقلاب به پرداخت 350 میلیون تومان ودیعه و 14 میلیون تومان اجاره ماهیانه نیاز است. این آپارتمان در طبقه دوم ساختمان واقع شده و ساخت 1392 است. از امکانات این آپارتمان نقلی می‌توان به آسانسور و پارکینگ اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز