با 1 میلیارد تومان کجای تهران خانه دو خواب رهن کنیم؟

با 1 میلیارد تومان کجای تهران خانه دو خواب رهن کنیم؟-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

رهن کامل خانه در کنار خرید و اجاره، بخش قابل توجهی از حجم معاملات روزانه بازار مسکن را به خود اختصاص می‌دهد. در این میان افرادی که مایل به پرداخت اجاره ماهیانه نیستند، برای رهن آپارتمان اقدام می‌کنند. در بسیاری از موارد تمدید خانه‌ای که رهن کامل باشد، نسبت به خانه اجاره‌ای بهتر انجام می‌شود.

در حال حاضر با در اختیار داشتن 1 میلیارد تومان می‌توان در نقاط مختلف تهران از جنوب، شمال، شرق و غرب خانه دو خواب رهن کرد. اما این خانه‌ها متراژ، موقعیت مکانی و امکانات متفاوتی دارند.

در این گزارش کاماپرس 5 آپارتمان دو خواب دارای رهن حدودا یک میلیارد تومان را معرفی می‌کند.

آپارتمان 95 متری در جنت آباد مرکزی

در جنت آباد مرکزی با پرداخت 950 میلیون تومان ودیعه می‌توان یک آپارتمان 95 متری دو خواب را رهن کرد. این آپارتمان ساخت 1395 بوده و از امکانات کامل بهره می‌برد. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و با برخورداری از سالن پرده خور، نورگیر و خوش نقشه است.

آپارتمان نوساز در نظام الملک

یک آپارتمان 114 متری نوساز و کلید نخورده در خواجه نظام الملک با پرداخت 980 میلیون تومان ودیعه، رهن داده می‌شود. امکانات این آپارتمان کامل بوده و شامل آسانسور، پارکینگ و انباری است. این آپارتمان دو خواب در طبقه پنجم ساختمان واقع شده و دسترسی محلی خوبی دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 120 متری در دامپزشکی

قیمت رهن یک آپارتمان 120 متری دو خواب در دامپزشکی 1 میلیارد تومان است. این واحد ساخت 92 از آسانسور، پارکینگ و بالکن بزرگ 8 متری برخوردار است. واحد مذکور همچنین خوش نقشه بوده و در طبقه اول یک ساختمان دو واحدی قرار دارد.

آپارتمان 110 متری در شمس آباد

با 1 میلیارد و 100 میلیون تومان می‌توان یک آپارتمان 110 متری ساخت 1394 در شمس آباد را رهن کرد. این واحد دو خواب در طبقه دوم ساختمانی دارای پارکینگ، انباری و آسانسور واقع شده است. برخورداری از اتاق خواب‌های نورگیر، آشپزخانه بزرگ و محیط آرام و کم سر و صدا از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

آپارتمان 80 متری در ظفر

قیمت رهن یک آپارتمان 14 ساله بازسازی شده در ظفر 1 میلیارد و 50 میلیون تومان است. این آپارتمان با 80 متر زیربنا و دو اتاق خواب در طبقه اول ساختمان قرار دارد. این ساختمان علاوه بر پارکینگ، انباری و آسانسور از یک حیاط اختصاصی 10 متری نیز برخوردار است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز