آخرین قیمت رهن و اجاره آپارتمان یک خواب در مرکز شهر تهران

قیمت رهن و اجاره آپارتمان یک خواب در مرکز شهر-کاماپرس
لست سکند

زندگی در مرکز شهر می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله دسترسی آسان به خدمات و امکانات، فرصت‌های فعالیت‌های فرهنگی و تفریحی بیشتر و فرصت‌های شغلی و تحصیلی بالاتر جذاب باشد. اما همراه با این مزایا، هزینه‌های بالای اجاره، شلوغی و ترافیک ممکن است چالش‌هایی برای زندگی در مرکز شهر ایجاد کند. با این وجود بسیاری از افراد همچنان ترجیح می‌دهند در مرکز شهر ساکن باشند و زمان و هزینه کمتری را برای رفت و آمد به این نقطه صرف کنند.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان یک خواب در مرکز شهر برای رهن و اجاره را معرفی می‌کند.

اجاره آپارتمان 55 متری در مرکز شهر

برای رهن و اجاره یک واحد 55 متری یک خواب در نزدیکی دانشگاه تهران 300 میلیون تومان ودیعه و 9 میلیون تومان اجاره در نظر گرفته شده است. این آپارتمان در طبقه پنجم ساختمان قرار گرفته و تکواحدی است. این واحد ساخت 1387 بوده و از بازسازی و امکانات کامل بهره می‌برد.

اجاره آپارتمان 55 متری در میدان انقلاب

با 200 میلیون تومان ودیعه و 11 میلیون تومان اجاره می‌توان یک آپارتمان55 متری یک خواب در نزدیکی میدان ولیعصر اجاره کرد. این آپارتمان در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته و 10 سال ساخت است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به پارکینگ و آسانسور اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اجاره آپارتمان 60 متری در جمالزاده

ودیعه یک واحد 60 متری 20 سال ساخت و یک خواب در جمالزاده 550 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 3 میلیون تومان است. این واحد در سال 1388 ساخته شده و در طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. این آپارتمان نورگیر بوده و از بالکن نیز برخوردار است.

اجاره آپارتمان نقلی در فاطمی

یک آپارتمان 63 متری یک خواب و تکواحدی در فاطمی با ودیعه 200 میلیون تومان و اجاره ماهیانه 15 میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. این آپارتمان انباری دارد و نورگیر و خوش نقشه است. ساخت این واحد مربوط به سال 1389 بوده و در طبقه سوم ساختمان قرار دارد.

اجاره آپارتمان 40 متری در میدان انقلاب

یک آپارتمان 40 متری یک خواب در میدان انقلاب با ودیعه 300 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه 7 میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود. این واحد در طبقه اول یک ساختمان 4 طبقه واقع شده و دسترسی بسیار خوبی دارد. این آپارتمان در سال 1388 ساخته شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز