جدیدترین قیمت آپارتمان 65 متری در چیتگر / اسفند 1402

جدیدترین قیمت آپارتمان 65 متری در چیتگر / اسفند 1402-کاماپرس
لست سکند

وجود برج‌های مسکونی متعدد، مراکز تجاری بزرگ و معروف چون ایران‌مال، تفریحات متنوع، مراکز فرهنگی چون شهرک سینمایی غزالی و .. چیتگر را به محله‌ای ایده آل برای زندگی تبدیل کرده است. علاوه بر این، محله چیتگر با قرار گرفتن در نزدیکی کوه و دریاچه چیتگر یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران محسوب می‌شود و به همین دلیل طرفداران زیادی هم دارد.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 65 متری در چیتگر را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان نوساز در چیتگر

یک آپارتمان 65 متری نوساز و کلیدنخورده در چیتگر، 6 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان یک خواب در طبقه پنجم ساختمان واقع شده و در فاصله نزدیک به اتوبان و دریاچه چیتگر و مراکز خرید قرار دارد. از امکانات این آپارتمان نقلی و خوش نقش می‌توان به پارکینگ، انباری و آسانسور اشاره کرد.

آپارتمان 65 متری یک خواب

قیمت یک آپارتمان ۶۵ متری یک خواب که رو به پارک جنگلی چیتگر قرار دارد ۶ میلیارد و 300 میلیون تومان است. این واحد در سال 1389 ساخته شده و در طبقه اول ساختمان قرار دارد. آپارتمان ذکر شده از بالکن، انباری پارکینگ و سیستم گرمایشی و سرمایشی به روز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان 65 متری دو خواب در چیتگر

یک آپارتمان 6۵ متری دو خواب و نوساز در چیتگر ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه قرار گرفته و از پارکینگ و آسانسور بهره می‌برد. آپارتمان مد نظر در سال جاری ساخته شده و خوش نقشه و نورگیر است.

آپارتمان 65 متری فول امکانات

یک آپارتمان ۶۵ متری یک خواب که در سال ۱۳۹۷ ساخته شده با قیمت 3 میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و از امکاناتی چون آسانسو، پارکینگ، انباری و سرایدر مقیم در ساختمان بهره می‌برد.

قیمت آپارتمان یک خواب در چیتگر

قیمت یک واحد ۶۵ متری ساخت ۱۳۹۵ در چیتگر ۴ میلیارد و 300 میلیون تومان است. این واحد یک خواب بوده و در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه قرار دارد. این آپارتمان از امکاناتی چون پارکینگ و انباری برخوردار است و دسترسی محلی بسیار خوبی دارد.

 

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز