جدیدترین قیمت آپارتمان 70 تا 80 متری پرند شب عید

آخرین قیمت آپارتمان 70 تا 80 متری در پرند / اسفند 1402-کاماپرس
لست سکند

به گفته یک واسطه‌گر ملکی در پرند طی آغاز بازگشایی مترو تعداد خریداران ملک در پرند افزایش یافت، اما در حال حاضر تقاضا کمتر شده است؛ معامله انجام می‌شود اما نسبت به 3 ماه پیش که مترو افتتاح شد کاهش قابل توجهی داشته است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از اکو ایران، این واسطه‌گر ملکی می‌گوید برای خرید یک واحد با متراژی بین 70 تا 80 مترمربع و به صورت خام، باید دست‌کم مبلغی حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان و برای خرید این واحد با تمام امکانات باید بودجه‌ای بالاتر از یک میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر داشت.

کاماپرس در این گزارش 5 واحد 70 تا 80 متری در پرند را معرفی می‌کند.

آپارتمان دو خواب در فاز 6 پرند

یک آپارتمان 75 متری دو خواب و فول امکانات در فاز 6 پرند 1 میلیارد و 250 میلیون تومان قیمت خورده است. این واحد در طبقه دوم ساختمان قرار دارد و نورگیر و خوش نقشه است. واحد ذکر شده در سال 1397 ساخته شده و دسترسی محلی خوبی دارد.

قیمت آپارتمان در فاز 5 پرند

یک آپارتمان 78 متری دو خواب با آسانسور و انباری در فاز 5 شهر پرند 1 میلیارد و 350 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد در طبقه نهم قرار گرفته و از آسانسور باربر نیز برخوردار است. آپارتمان ذکر شده 4 ساله بوده و موقعیت مکانی خوبی دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان فول امکانات در فاز 4 پرند

یک آپارتمان 78 متری فول امکانات در فاز 4 پرند 1 میلیارد و 550 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در طبقه اول ساختمان واقع شده و به امکانات و خدمات رفاهی دسترسی خوبی دارد. ساخت این آپارتمان مربوط به سال 1400 بوده و دو خواب است.

آپارتمان 80 متری در فاز 3 پرند

در فاز 3 پرند یک آپارتمان 80 متری ساخت 1398 با قیمت 1 میلیارد و 850 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. این واحد در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته و از انباری نیز بهره می‌برد. برخورداری از سالن نورگیر و قابل چیدمان از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

قیمت آپارتمان 80 متری در فاز 2 پرند

قیمت یک واحد 80 متری دو خواب و فول امکانات در فاز 2 شهر پرند 1 میلیارد و 900 میلیون تومان است. واحد مد نظر در طبقه چهارم ساختمان قرار گرفته و از آسانسور نیز برخوردار است. این واحد ساخت 1397 بوده و از نگهبانی 24 ساعته نیز بهره می‌برد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز