قیمت شب عید رهن و اجاره آپارتمان نقلی در جوادیه

اجاره آپارتمان 60 تا 70 متری در جوادیه چند؟ / اسفند 1402-کاماپرس
لست سکند

جوادیه به دلیل محصور شدن در بین بزرگراه‌های معروف مانند بزرگراه نواب صفوی دارای دسترسی بسیار خوبی است، ایستگاه های مترو و اتوبوس در نزدیکی این محله قرار دارد و معمولا اهالی برای دستیابی به امکانات شهری با مشکلی مواجه نیستند. بازار بزرگ و معروف جوادیه، مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی، درمانگاه‌ها و رستوران‌های متعدد در این محله نیازهای اهالی را برآورده می‌کنند. قیمت رهن و اجاره آپارتمان نقلی در این منطقه نیز با توجه به امکانات و سن بنا متغیر است.

کاماپرس در این گزارش قیمت رهن و اجاره آپارتمان نقلی در محله جوادیه را بررسی می‌کند.

اجاره آپارتمان نقلی در جوادیه

در جوادیه یک آپارتمان 60 متری یک خواب در حالی که ساخت 1385 بوده و صفر تا صد بازسازی شده است با ودیعه 300 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه 3 میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود. واحد مد نظر در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد.

اجاره آپارتمان 70 متری فول امکانات

یک واحد 70 متری یک خواب و فول امکانات در جوادیه با ودیعه 250 میلیون تومان و اجاره ماهیانه 7 میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. این آپارتمان 6 سال ساخت بوده و انباری، پارکینگ، آسانسور و بالکن نیز دارد. این واحد در طبقه چهارم ساختمان واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اجاره آپارتمان نقلی یک خواب در جوادیه

ودیعه یک آپارتمان 65 متری یک خواب در جوادیه 200 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 4 میلیون تومان تعیین شده است. این آپارتمان در سال 1390ساخته شده و در طبقه اول ساختمان قرار دارد. موقعیت مکانی و دسترسی محلی این ساختمان خوب است.

اجاره آپارتمان نقلی دو خواب

برای اجاره یک واحد آپارتمان 67 متری دو خواب در جوادیه 200 میلیون تومان ودیعه و پرداخت 6 میلیون تومان به عنوان اجاره ماهیانه لازم است. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه قرار گرفته و از انباری نیز برخوردار است. از ساخت این واحد 16 سال می‌گذرد.

اجاره آپارتمان دو خواب در جوادیه

ودیعه یک آپارتمان 63 متری دو خواب در جوادیه 150 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 6 میلیون تومان است. این آپارتمان در سال 1386 ساخته شده و از پارکینگ نیز بهره می‌برد. واحد ذکر شده در طبقه همکف ساختمان قرار گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز