قیمت بهترین اتومبیل ایران خودرو

پژو پارس از جمله خودروهای پرطرفدار و پرتیراژ ایران است که در هر شرایطی، صعود و نزول قیمتی، طرفداران زیادی دارد. این خودرو در رده بندی و مدل‌های مختلف توسط گروه ایران خودرو تولید و روانه بازار می‌شود. هم اکنون قیمت خودرو مذکور افزایش پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو سدان‌های زیادی را تولید و روانه بازار کرده اما در میان آن‌ها پژو پارس بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. پژو پارس در واقع نسخه فیس لیفت شده پژو 405 است که با امکانات رفاهی بهتر و بیشتری به بازار عرضه می‌شود. ایران خودرو این اتومبیل را خودرویی لوکس می‌داند که از سال 79 تاکنون توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. قیمت خودرو پژو پارس یا پرشیا در حال حاضر و با رشد نرخ دلار به شدت افزایش پیدا کرده است.

پژو پارس 1402- معمولی- موتور جدید

افرادی که به دنبال خودرویی با قابلیت رانندگی و طراحی ظاهری متوسط هستند، بهتر است گزینه پژو پارس 1402 معمولی با موتور جدید را در نظر داشته باشند. این خودرو با حجم موتور 1.8 لیتری و پیشرانه چهار سیلندری ایکس یو 7 پلاس به بازار عرضه شد. قدرت این خودرو معادل 97 اسب بخار بوده و گشتاور آن به 146 نیوتن متر می‌رسد. شتاب این اتومبیل 12 ثانیه اعلام شده و حداکثر سرعت آن 185 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل هفت لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. خودرو مذکور به دلیل داشتن امکاناتی همچون سنسور عقب، باران و فشار باد تایر، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضدقفل، اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، نیروی کمکی هیدرولیکی، دکمه‌های کنترلی، ایربگ راننده و سرنشین جلو، آینه جانبی تاشو برقی و … مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. در حال حاضر متوسط نرخ نو این اتومبیل به 680 میلیون تومان می‌رسد.

پژو پارس 1402- LX

یکی دیگر از خودروهای پرفروش ایران خودرو پژو پارس ال ایکس است که با پیشرانه 16 سوپاپ 1.6 لیتری و موتور چهار سیلندری روانه بازار شد. این خودرو به اندازه 108 اسب بخار قدرت و به اندازه 142 نیوتن متر گشتاور دارد. اتومبیل مذکور ظرف مدت 13.2 ثانیه به شتاب حداکثری می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 190 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. خودرو مذکور به منظور طی کردن هر 100 کیلومتر 7.5 لیتر سوخت ترکیبی، گاز و بنزین، مصرف می‌کند. این خودرو به دلیل داشتن امکاناتی مانند ترمزهای دیسکی خنک شونده جلو همراه با ترمز ضدقفل آ بی اس و ای بی دی، آینه‌های تاشونده برقی همراه با راهنما، غربیلک فرمان چرمی، قطعات دکوراتیو طرح چوب، قفل میکروسوییچی درها و همچنین قفل مرکزی با ریموت، دماسنج روی داشبورد، بازکن درب صندوق عقب از داخل اتاق، تایمر چراغ سقف، کلاس سیستم اتولاک، سیستم اخطار سرقت ساده با استفاده از بوق به جای آژیر دزدگیر و … مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است. هم اکنون میانگین قیمت نو این خودرو به 880 میلیون تومان می‌رسد.

بهترین درگاه برای خرید خودرو پژو پارس کدام است؟

افرادی که مایل به خرید و فروش این خودرو از درگاه معتبر هستند بهتر است به درگاه همراه مکانیک سر بزنند. این درگاه گذشته از فراهم کردن بستری امن برای معاملات انواع پژو پارس، قیمت روزانه آن‌ها را نیز اطلاع رسانی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

افرادی که مایل به خرید این مدل اتومبیل هستند و با توجه به بالا رفتن قیمت‌ها توان خرید ندارند، بهتر است از گزینه خودرو اقساطی همراه مکانیک استفاده کنند. با خودرو اقساطی همراه مکانیک امکان خرید هر نوع اتومبیل با پیش پرداخت مناسب و اقساط خوب وجود دارد.

همراه مکانیک علاوه بر ارائه خدمات مذکور، خدمت مربوط به کارشناسی خودرو را نیز ارائه می‌دهد. افرادی که مایل به آگاهی از خدمات این مجموعه هستند باید به درگاه اصلی همراه مکانیک به نشانی /www.hamrah-mechanic.com مراجعه کرده یا با شماره 02167632000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز