قیمت انواع خمیر دندان ذغالی در زمستان 1402

قیمت انواع خمیر دندان ذغالی در زمستان 1402 کاماپرس
لست سکند

مدتی است که خمیر دندان‌های ذغالی به‌دلیل داشتن قدرت سفید کنندگی و دفع میکروب‌های دهان و دندان، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. کربن‌های فعال موجود در این خمیر دندان‌ها دارای منافذ ریزی هستند که به کمک این منافذ می‌توانند ذرات ریزی مثل باکتری‌های انباشته شده در دهان را جذب کرده و با نابودی آن، سلامت و بهداشت دهان و دندان را بهبود بخشند.

در این گزارش کاماپرس قیمت انواع خمیر دندان ذغالی در زمستان 1402 را بررسی کرده‌ایم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

خمیر دندان بنسر مدل ذغالی وزن 120 گرم

خمیر دندان ذغالی بنسر، یک تمیز کننده کامل و حاوی کربن فعال است که از بوی بد دهان و رشد میکروب در دندان‌ها جلوگیری می‌کند. طبق نظر مصرف‌کنندگان، با استفاده مرتب از این خمیر دندان، بیشتر لکه‌های ناشی از مواد غذایی و مصرف دخانیات از سطح دندان شما پاک خواهد شد.

هم‌چنین خمیر دندان بنسر می‌تواند سفیدی و درخشندگی دندان را تا حد قابل قبولی، افزایش دهد. این محصول در بسته‌بندی 120 گرمی و با قیمت تقریبی 70 هزا تومان در دسترس است.

راز آسمان پایتخت

خمیر دندان بنسر مدل ذغالی وزن 120 گرم کاماپرس

بیشتر بخوانید:

خمیر دندان ذغالی پاتریکس مدل 8in1 حجم 100 میلی لیتر

خمیر دندان ذغالی پاتریکس که غنی شده از ذغال فعال است، می‌تواند زردی‌ها و لکه‌هایی که بر اثر مرور زمان بر سطح دندان‌ها ایجاد شده را کمتر کرده و یا از بین ببرد. این محصول با قیمت 120 هزار تومان، به پاکیزگی و بوی خوش دهان شما کمک می‌کند.

خمیر دندان ذغالی پاتریکس با تنظیم پی اچ (PH) دهان، محل تجمع باکتری و ویروس‌ها در دهان از بین برده و سلامت عمومی بدن را افزایش می‌دهد.

خمیر دندان ذغالی پاتریکس مدل 8in1 حجم 100 میلی لیتر کاماپرس

خمیردندان پرونایس مدل ذغالی و نارگیلی حجم 100 میلی لیتر

خمیر دندان ذغالی پرونایس با ترکیبات منحصر به‌فردی از کربن فعال، روغن نارگیل و فلوراید، به‌عنوان یک جرم‌گیر حرفه‌ای برای دندان شما عمل می‌کند.

روغن نارگیل فواید زیادی برای سلامت دهان و دندان دارد؛ کاهش بوی بد دهان، سفید کردن دندان‌ها، جرم‌گیری دندان‌ها و پیشگیری از عفونت و خونریزی لثه‌ها، از جمله تاثیراتی است که استفاده منظم روغن نارگیل بر روی دندان‌ها می‌گذارد. قیمت این خمیردندان ساخت ایران، حدود 70 هزار تومان است.

خمیردندان پرونایس مدل ذغالی و نارگیلی حجم 100 میلی لیتر کاماپرس

خمیر دندان آکوپ مدل ذغالی حجم 90 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

خمیردندان دوقلوی آکوپ، با داشتن ترکیبات ذغال فعال، به جرم‌گیری دندان‌ها و از بین رفتن باکتری‌های دهان و دندان کمک می‌کند. برند آکوپ خمیر دندان‌های ذغالی را در بسته‌بندی 2 عددی با قیمت تقریبی 90 هزار تومان ارائه می‌دهد.

خمیر دندان ذغالی آکوپ حاوی فلوراید بوده که به حذف پلاک‌های دندان کمک کرده و باعث استحکام ساختار دندان‌ها می‌شود. فلوراید هم‌چنین خواص ضد میکروبی داشته و بقایای به‌جا مانده از پوسیدگی‌های قدیمی را دوباره محکم و پر از مواد معدنی می‌کند.

خمیر دندان آکوپ مدل ذغالی حجم 90 میلی لیتر مجموعه 2 عددی کاماپرس

خمیر دندان کنتس مدل ذغالی حجم 100 میلی لیتر

خمیر دندان بدون آمونیاک کنتس محصول ایران، با قیمت حدودی 90 هزار تومان به فروش می‌رسد. این خمیر دندان با داشتن کربن اکتیو و بدون استفاده از فلوراید، بوی بد دهان را از بین می‌برد و به رفع لکه‌ها و جرم‌ دندان‌ها، کمک می‌کند.

بسیاری از پزشکان معتقدند که خمیردندان‌های حاوی فلوراید بالا و بیش از حد، برای دندان و به‌خصوص دندان کودکان خردسال، مضر است؛ پس استفاده از خمیر دندان‌های بدون فلوراید، با مشورت و تجویز پزشک، می‌تواند گزینه بهتری برای خردسالان نسبت به خمیر دندان‌های حاوی فلوراید باشد.

خمیر دندان کنتس مدل ذغالی حجم 100 میلی لیتر کاماپرس

خمیر دندان ریواج مدل ذغالی حجم 100 میلی لیتر

خمیر دندان ذغالی ریواج، محصول کشور انگلستان است که با قیمت حدودی 230 هزار تومان در ایران به فروش می‌رسد. خمیر دندان ریواچ دارای عصاره نعنا است که همراه با ذغال فعال موجود در آن، به رفع هرچه سریع‌تر عوامل بوی بد دهان کمک می‌کند. جنس خوب و قدرت سفید کنندگی مناسب از نکاتی است که کاربران در رابطه با این محصول به آن اشاره کرده‌اند.

خمیر دندان ریواج مدل ذغالی حجم 100 میلی لیتر کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز