گران ‌ترین خمیردندان‌ ها در دیجی کالا

آمارها حاکی از آن است که مصرف خمیردندان تا سال 2026، 6.4 درصد رشد کند و این به معنای رشد خرید و فروش این محصول است. گران‌ترین خمیردندان‌ها با داشتن برخی ویژگی‌ها، مانند درمان حساسیت دندان‌ها و جلوگیری از فرسودگی آن‌ها نسبت به سایر خمیردندان‌ها قیمت بالاتری داشته و هر فرد با توجه به نیازها و اولویت‌‌های خود، یکی از این خمیردندان‌ها را برمی‌گزیند.

انواع خمیردندان‌های گران توسط برخی فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسند؛ اما در این میان، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا که یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی است، تمامی این خمیردندان‌ها را عرضه می‌کند که به همین بهانه، کاماپرس به معرفی 5 گران‌ترین خمیردندان‌ها در دیجی‌کالا می‌پردازد.

1- خمیر دندان جی سی توس موس مدل Strawberry حجم 35 میلی لیتر

خمیردندانی که در کشور ژاپن تولید و منجر به افزایش کلسیم و فسفات در دهان می‌شود. از ویژگی‌های برتر این خمیردندان می‌توان به ضد پوسیدگی دندان، رفع پوسیدگی دندان و تقویت آن‌ها و افزایش رشد دندان کودکان اشاره کرد. افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند می‌توانند با خیال راحت از این خمیردندان استفاده کنند؛ چرا که فاقد لاکتوز است. قیمت این خمیردندان در لحظه نگارش گزارش، 1.600.000 تومان است.

بیشتر بخوانید:

2- خمیر دندان وایت‌ اسمایل مدل flash حجم 75 میلی لیتر

خمیردندانی که ساخت کشور آلمان و توسط کمپانی معروف وایت اسمایل تولید شده است. این خمیردندان برای افرادی که به‌دنبال ترمیم دندان‌های خود هستند، یک گزینه مطلوب است. دو ویژگی وایت اسمایل فلش نسبت به سایر خمیردندان‌ها این است که برای افرادی که ارتودنسی کرده‌اند و یا دیابت دارند، مفید است؛ چرا که این خمیردندان قند ندارد. قیمت این خمیردندان در لحظه تهیه این گزارش، 540 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

3- خمیر دندان سانینو مدل Sensitive Protection حجم 75 میلی لیتر

اگر دندان‌های شما به سرعت دچار لکه و زردی می‌شوند و همچنین لثه‌های حساسی دارید، سانینو خمیردندان مناسبی برای دهان و دندان شما است. این خمیردندان از حساسیت دندان‌ها جلوگیری می‌کند؛ چرا که به انتهای اعصاب و لثه‌ها نفوذ می‌کند و با مواد طبیعی و خاصیت ضد باکتریایی خود، بر روی آن‌ها اثر می‌گذارد. قیمت این محصول در لحظه نگارش گزارش، 400 هزار تومان است. استفاده‌ی روزانه از این خمیردندان منجر به تقویت مینای دندان می‌شود.

4- خمير دندان فوراور لیوینگ پروداکتس مدل آلوئه ورا و بره موم وزن 130 گرم

برترین ویژگی این خمیردندان، ماده اصلی آن، یعنی ژل آلوئه‌ورا است. همچنین دارای آنتی‌بیوتیک زنبورعسل است که بر روی مینا و اعصاب دندان تاثیر می‌گذارد، درد و حساسیت در این نواحی را کاهش می‌دهد. این دو ترکیب ضد باکتری خواصی همچون ضد پلاک و جرم بودن را به‌همراه دارد؛ در عین حال، منجر به خوشبو شدن دهان می‌شود. قیمت این کالا در لحظه نگارش این گزارش، 397 هزار تومان است.

5- خمیر دندان سنسوداین مدل  Extra Fresh حجم 100 میلی لیتر

محصولی که از ایجاد حفره بر روی دندان جلوگیری و به مدت طولانی از دندان‌ها محافظت می‌کند. این خمیردندان از موادی با کیفیت و طبیعی ساخته شده است که می‌تواند عصب را تحت تاثیر قرار داده و درد و تورم این ناحیه را کاهش دهد. این محصول از سایش، فرسایش و پوسیدگی مینای دندان جلوگیری می‌کند و جرم‌های سطح دندان را به حداقل می‌رساند. قیمت این محصول در زمان تهیه گزارش، 223 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز