بهترین عطرهای تلخ مردانه برای دلربایی از خانم ها

لست سکند

وقتی صحبت از جذابیت به میان می‌آید؛ عطر، متغیر قدرتمندی است که تاثیر فراوانی در افراد می‌گذارد. در میان طیف وسیعی از عطرها، محصولاتی وجود دارند که باعث جذب بیشتر بانوان می‌شود.

به گزارش کاماپرس، برخی از عطرها احساس قدرت را درون افراد زنده می‌کنند. برخی ما را به یاد خاطرات خوش می‌اندازند. درحالی که ممکن است تعدادی از عطرها حسی از روزهای تلخ یک فرد را بیدار کند. سلیقه انسان‌ها در انتخاب رایحه در هر فردی متفاوت است. با این حال، عطرهای تلخ اصولا توسط خانم‌های بسیاری مورد پسند واقع می‌شوند. کاماپرس در ادامه به معرفی پنج عطر تلخ مردانه مورد علاقه بانوان می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین عطر های زنانه مناسب مهمانی

عطرهای پرفروش مردانه در سال 2023

راز آسمان پایتخت

1-ادوپرفیوم ار وی پیور اینتنسو

یکی از محبوب‌ترین عطرهای تلخ مردانه را برند اسپانیایی روبرتو ورینو در اختیار دارد. رایحه ابتدایی این عطر ترکیبی از بوی هل و نعنا را دارد. در نهایت رایجه آن با نت‌های گرم و شرقی خزه، نعنا هندی و چرم تثبیت می‌شود. این محصول در دسته عطرهای تلخ ولی ملایم قرار دارد.

2-ادوتویلت اومو از برند روبرتو کاوالی

نام روبرتو کاوالی برای خیلی از دوست‌داران عطر آشناست. این برند با معرفی ادوتویلت مردانه اومو روبرتو کاوالی در سال 2016 به رقابت نزدیکی با سایر عطرهای تلخ پرداخته است. رایحه نهایی این عطر پاییزی زمستانی ترکیبی از تونکا بین، سدر و نعنا را شامل می‌شود. اومو عطری تلخ و نسبتا شیرین است.

3-پرل ریر، یک انتخاب فرانسوی

اگر علاقه‌مند به رایحه‌ای تلخ اما خنک و ترش هستید، ادوپرفیوم مردانه پرل ریر هوم پانوژ یک انتخاب عالی برای شماست. این برند با تولید عطری کلاسیک و همچنان مدرن گزینه مناسبی برای آقایان قرار داده تا در ملاقات‌های رسمی و غیررسمی تاثیرگذار باشند.

4-بیچ هات، برای طرفداران ساحل و دریا

برند لوکس آمواژ در طراحی و تولید انواع عطر سابقه‌ای درخشان دارد. عطر بیچ هات با نام خانه ساحلی طبیعتا باید حسی از یک کلبه ساحلی، تپه‌های شن و غروب آفتاب را ایجاد کند. این ادوپرفیوم در دسته تلخ و گرم قرار دارد و انتخاب مناسبی برای طرفداران رایحه نعنا هندی، صمغ مر و چوب‌های خشک است.

5-ادوتویلت لوم لو پرادا

با وجود رایحه کهربا و زنبق با زنجبیل قرمز و بهارنارنج حس طراوت زیادی را تجربه خواهید کرد. ادوتویلت مردانه لوم لو پرادا با یک رایحه تازه و جذاب انتخاب خوبی برای قرارهای عاشقانه است. شیشه نقره‌ای این ادوتویلت همراه با تزئینی از چرم سوفیانوی آبی به حس طراوت و تازگی آن می‌افزاید. این محصول در دسته رایحه خنک، ترش و تلخ قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز