بهترین عطر های زنانه مناسب مهمانی

لست سکند

انتخاب عطر مناسب هر موقعیتی ظرفت‌های خاصی دارد و لازم است که تناسب بین موقعیت و عطر انتخابی رعایت شود. عطرهایی با رایحه شاداب و نشاط‌آور برای مجالس و مهمانی‌ها مناسب است و در عین حال عطرهایی با رایحه سنگین و پخش بو بالا برای مجالس رسمی مناسب هستند. همچنین لازم است افراد فصل را برای انتخاب عطر مد نظر قرار دهند. تنوع عطرهای موجود در بازار باعث می‌شود بسیاری از خانم‌ها در انتخاب عطر مورد نظر برای مهمانی‌ها دچار سردرگمی می‌شود. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان معرفی و مقایسه عطرهای مختلف به افراد در انتخاب عطر مورد نظر کمک می‌کنند.

کاماپرس در ادامه با معرفی پنج عطر زنانه مناسب مهمانی‌ می‌پردازد:

ادو پرفیوم زنانه لاو شوپارد

این ادو پرفیوم در سال 2020 با رایحه ادویه‌ای تند و چوبی وارد بازار شد و برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه بنفشه، رز، گل محمدی، فلفل صورتی، دارچین و نارنگی ماندارین آغاز می‎شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه گلی میوه‌ای رز، یاس و شکوفه پرتقال جایگزین می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه رز، وانیل، دانه تونکا، کاکائو، چوب صندل سفید، عسل، سدر نعناع هندی و شکر قهوه‌ای ماندگار می‌شود. این عطر پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و رایحه مرموز و هیجان‌انگیز آن برای استفاده در مهمانی‌های شبانه مناسب است. این عطر به قیمت چهار میلیون و 230 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم زنانه پیونیا پدرو دل هیرو

این عطر جذاب و افسونگر دارای نت‌های سبز با درخشش نارنگی ماندارین و لیمو است. در قلب این عطر نت‌های میانی با رایحه گل رز، گل صد تومانی و قطره‌های شبنم پدیدار می‎شوند. در نهایت نت‌های پایانی با رایحه صمغ بنزوئین، چوب سدر و نعناع هندی ماندگار می‌شوند. این عطر اسپانیایی در گروه بویایی شرقی مرکباتی دسته‌بندی می‌شود و رایحه متفاوت دارد و باعث می‌شود در مهمانی‌ها توجه همه به شما جلب شود. این عطر به قیمت یک میلیون و 725 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ادو پرفیوم زنانه پارادیسو اسولوتو روبرتو کاوالی

این ادو پرفیوم ایتالیایی در شال 2016 وارد بازار شد و دارای رایحه گرم و شیرین است و در گروه بویایی گلی شرقی دسته‌بندی می‌شود. رایحه شیرین این عطر برای استفاده در فصول پاییز و زمستان و مهمانی‌های بزرگ و رسمی مناسب است. نت‌های بالایی این عطر با رایحه دارای رایحه گلی مرکباتی است و گل اقاقیا و فلفل قرمز احساس می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه گل یاس وحشی و گل سوسن قرمز جایگزین نت‌های ابتدایی می‎شود. در آخر نت‌های پایانی با رایحه اغواکننده نعناع هندی، چوب صندل و وانیل به پایان می‌رسد. این عطر برای استفاده در مهمانی‌ها مناسب است و توجه همه را به خود جلب می‌کند و به قیمت چهار میلییون و 50 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم امبر اینتنس ایوودی

این ادو پرفیوم در سال 2008 وارد بازار شده است و در گروه بویایی گلی شرقی دسته‌بندی می‎شود. این عطر دارای رایحه گرم و تلخ است و برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است. نت‎های ابتدایی این عطر با رایحه برگ خشک برگبو آغاز می‌شود. در ادامه‌ نت‌های میانی با رایحه نعناع هندی، چوب صندل سفید و روایح دودی خودنمایی می‌کنند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه کهربا و اوپوپوناکس در خاطر ماندگار می‌شوند. این عطر لوکس به قیمت شش میلیون و 750 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم جاست بیفور هاوس آف عود

این عطر یکی از جدیدترین محصولات کالکشن هاوس آف عود به عنوان یک اثر هنری شناخته می‌‎شود. این عطر دارای رایحه گرم و شیرین است و برای استفاده در مهمانی‌ها و جلسات در فصول سرد سال مناسب است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه برگاموت، لیمو و زعفران آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه مر و یلانگ یلانگ خودنمایی می‌کنند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه وانیل، کهربا و چوب صندل ماندگار می‌شود. این عطر لوکس و تجملاتی به قیمت 11 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز