پرفروش ترین عطر های خنک مردانه برای جذب خانم ها

لست سکند

با گرم‌تر شدن هوا و نزدیک شدن به تابستان فرصت مناسبی برای استفاده از عطرهای خنک مردانه ایجاد می‌شود. عطرهای خنک در تابستان ماندگاری مناسبی دارند و باعث می‌شود آقایان در طول روز انرژی خود را حفظ کنند. انتخاب عطر بر اساس سلیقه شخصی کار دشواری است. فروشگاه‌های اینترنتی با معرفی کردن عطرهای پرفروش و فراهم کردن امکان بررسی ویژگی‌های هر عطر، کاربران را در انتخاب عطر مورد نظر راهنمایی می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنچ عطر پرفروش خنک مردانه می‌پردازد:

ادو تویلت مردانه دریم بیگ بنتون

این عطر ایتالیایی در سال 2016 وارد بازار شد و در گروه بویایی چوبی و گیاهی دسته‌بندی می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه ترنج، لیمو و دارچین آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه پرتقال و اسطوخودوس جایگزین می‌شود. در آخر نت‌های چوبی و عنبر ماندگار می‌شوند. ترکیب نت‌های گلی و چوبی این عطر منحصر به فرد این عطر را برای استفاده در فصول بهار، تابستان و پاییز است. این عطر به قیمت یک میلیون و 280 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم مردانه دلچه ویتا آنتونیو روسینی

این ادو پرفیوم در سال 2016 میلادی تولید شده و در گروه بویایی چوبی معطر دسته‌بندی می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه سیب سبز و ترنج آغاز می‌شود. نت‌های میانی با رایحه آویشن، میخک و اسطوخودوس پدیدار می‌شود. در آخر نت‌های پایانی چوب خشک، گایاک، پچولی، خزه و کهربا ماندگار می‌شوند. این عطر رایحه خنک و ترش و تلخ دارد و برای فصل بهار و پاییز مناسب است. این عطر 100 میلی‌لیتری به قیمت یک میلیون 920 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

ادو تویلت مردانه اتیتود روبرتو ویزاری

این عطر از سری محصولات جدید روبرتو ویزاری است که در سال 2021 وارد بازار شده است. این عطر دارای رایحه خنک است و در گروه بویایی گیاهی دریایی دسته‌بندی می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر گریپ فروت، لیمو، پرتقال، نعناع، جوز و فلفل قرمز آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه گل، زنجبیل، درخت سدر و خس خس پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه رزین لبدانوم، رزین کندر هندی، درخت پچولی و چوب صندل ماندگار می‌شوند. ترکیب گلی و طبیعی این عطر نشاط و اعتماد به نفس و انرژی مثبت را در افراد ایجاد می‌کند.عطر اتیتود روبرتو ویزاری یک میلیون 429 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو تویلت مردانه اومو کژوال لایف سالواتور فرگامو

این عطر ایتالیایی با رایحه خنک در سال 2017 وارد بازار شد و در گروه بویایی چوبی معطر دسته‌بندی می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه برگ‌های سبز بنفشه، هل و لیمو آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه کهربا، شمعدانی و قهوه سرد پدیدار می‌شوند و جایگزین نت‌های ابتدایی می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه چوب کشمیر، چوب سرو و مشک ماندگار می‌شوند. این عطر احساس آزادی و انرژی را افراد ایجاد می‌کند وم به قیمت سه میلیون و 30 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو تویلت مردانه فرش پدرو دل هیرو

این ادوتویلت اسپانیایی با رایحه خنک و ترش در سال 2016 وارد بازار شده است و در گروه بویایی مرکباتی دسته‌بندی می‌شود. این عطر یادآور آرامش و زیبایی سواحل مدیترانه است و رایحه تمیز و شادابی ایجاد می‌کنند. نت‌های ابتدایی این عطر با رایجه ماندارین سیسیلی، گریپ فرون و بهار نارنج آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه نعناع، زنجبیل و هل پدیدار می‌شوند. نت‌های پایانی با رایحه گیاه خس خس، مشک و سدر ویرجینیا ماندگار می‌شود. این عطر به قیمت یک میلیون و 725 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین عطر های خنک مردانه برای جذب خانم ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز