بهترین عطرهای ترش زنانه برای فصل بهار + قیمت

لست سکند

فصل بهار نمادی از تولد دوباره و نو شدن است و عطرهای ترش و خنک و معتدل از بهترین انتخاب‌ها برای همخوانی با این فصل است. عطرهای ترش با زنانگی و طراوت پیوند می‌خورند و ترکیب زیبایی را ایجاد می‌کنند. در عطرهای ترش معمولا از رایحه‌های مرکبات، توت و میوه‌های ترش استفاده می‌شود و این عطرها در گروه بویای گلی میوه‌ای دسته‌بندی می‌شوند. بسیاری از افراد در انتخاب ترکیبات عطر مورد نظر وسواسی عمل می‌کنند و فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان بررسی محتویات عطر به آن‌ها در بهترین انتخاب کمک می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج عطر ترش مناسب برای استفاده در فصل بهار می‌پردازد:

ادوپرفیوم دولچه اند گابانا لایت بلو ایو اینتنس

ادوپرفیوم فرانسوی دولچه اند گابانا لایت بلو ایو اینتنس در سال 2017 با رایحه‌ای ساده، خوشبو و انرژی‌بخش وارد بازار شد. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه شیرین و ترش لیمو درخشان و سیب آغاز می‌شود. در ادامه رایحه گل جعفری و یاس با رایحه گل فام و میوه‌ای نت‌های میانی را ایجاد می‌کنند. در ادامه کهربا و مشک پدیدار می‌شوند و در نت‌های پایانی ماندگار می‌شوند. این عطر پخش بود و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب خوبی برای مصارف روزانه در فصل بهار محسوب می‌شود. این عطر در بطری شیشه‌ای آبی عرضه می‌شود که روح آبی و یخی دریا را با خود به همراه دارد. این عطر به قیمت پنچ میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو تویلت زنانه مون پاریس ایوسن لورن

این ادوتویلت در شال 2017 از برند فرانسوی ایو سن لورن با رایحه خنک و ترش وارد بازار شد. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه‌ای میوه‌ای گلی با پایه‌ای چاپیری آغاز می‌شوند. با اسپری کردن این عطر روی نبض رایحه ترش و شیرین نارنج کالابریا، توت فرنگی، تمشک و گلابی آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه گل داتوره، گل صد تومانی، یاس چینی، رازقی و شکوفه پرتقال در قلب این عطر خودنمایی می‌کنند. در آخر مشک سفید کریستالی، آمبروکسان و نعناع هندی احساس می‌شوند. این عطر در فصل بهار طراوت و شادابی ایجاد می‌کند و به قیمت پنج میلیون و 700 هزار تومان به  فروش می‎رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ادو پرفیوم زنانه کرید مدل اونتوس

اونتوس زنانه در سال 2016 با رایحه‌ای شیک و زنانه وارد بازار شد. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه باطراوت ترش و شیرین و ترنج و لیمو آغاز می‌شود در ادامه نت‌های میانی با رایحه میوه‌ای و شیرین رز، چوب صندل سفید، مشک و بوته وحشی پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های گل‌ بنفشه، انگور فرنگی سیاه، گل یلانگ، یاس و کهربا ماندگار می‌شوند. اونتوس زنانه یک عطر قدرتمتد، با اعتماد به نفس و مسحورکننده است که برای استفاده در روزهای پر نشاط بهاری مناسب است. این عطر به قیمت 15 میلیون و 980 هزار تومان به فروش می‎رسد.

ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل میراکل

این عطر در سال 2000 با رایحه مرکبات، گل، میوه، اقیانوس و گیاهان معطر وارد بازار شد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل بهار است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه لیچی و گل فریزیا آغاز می‌شود که باعث ایجاد احساس طراوت و تازگی می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه گل مگنولیا، یاسمن، زنجبیل، فلفل و پرتقال ماندارین جایگزین نت‌های ابتدایی می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه مشک و عنبر ماندگار می‌شوند که اعتماد به نفس زیادی منتقل می‌کنند. این عطر به قیمت شش میلیون 312 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادوتویلت دیویدف کول واتر گیم زنانه

این ادوتویلت خنک و ترش در سال 2006 با نت‌های میوه‌ای و گلی وارد بازار شده است. در ابتدا نت‌های آغازین با رایحه لیمو و سیب پدیدار می‌شوند. بعد از گذشت مدن زمانی نت‌های میانی با رایحه گل زنبق، فریزیا و نت‌های میانی جایگزین می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه چوب صندل، سدر و مشک جایگزین می‌شوند. این عطر ترش و معتدل به قیمت چهار میلیون و 550 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز