پرفروش ترین عطر های زنانه بازار کدامند؟ (اردیبهشت)

لست سکند

عطر یکی از بخش‌های اصلی استایل هر فرد است و رایحه‌ها تداعی‌کننده خاطرات و هیجانات مختلفی هستند. در بین عطرهای زنانه رایحه‌های گلی و میوه‌ای بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. بسیاری از افراد در انتخاب عطر مورد نظر خود ممکن است دچار مشکل شوند و نتوانند سلیقه خود را تشخیص دهند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان معرفی کردن پرفروش‌ترین عطرها می‌توانند به افراد در انتخاب عطر مورد نظر خود کمک کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین عطرهای زنانه موجود در بازار می‌پردازد:

ادو پرفیوم زنانه فور هر نوید محمدزاده

این ادوپرفیوم در گروه بویایی میوه‌ای گلی دسته‌بندی می‌شود و رایحه گرم و شیرین دارد. این عطر برای استفاده جوانان و بزرگسالان مناسب است و قابلیت استفاده در همه فصول سال را دارد. این عطر تداعی‌کننده احساس قدرت ،اراده، لطافت و ظرافت است و باعث انتقال احساس آرامش و انرژی می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه نارنج، سیب و لیموترش آغاز می‌شوند. در ادامه نت‌های میانی با رایحه گل صد تومانی، پرالین و رز پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه چوب سدر و مشک ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت 928 هزار تومان به  فروش می‌رسد.

ادوپرفیوم زنانه سوییت ژک ساف

این عطر با رایحه گلی میوه‌ای احساس ظرافت و تازگی را تداعی می‌کند. این عطر با نت‌های پرتقال تلخ، هلو و فریزیا آغاز می‌شود. بعد از گذشت مدت زمانی نت‌های میانی با رایحه گل یاس، مگنولیا و گل رز جایگزین می‌شوند. در آخر نت‌های میانی با رایحه مشک، سرو و عنبر ماندگار می‌شوند. این عطر رایحه شیرین تند و گرمی دارد و برای استفاده در فصول پاییز و زمستان مناسب است. این محصول به قیمت 607 هزار تومان قابل تهیه است.

ادو تویلت زنانه کالرز بلو بنتون

این ادوتویلت با سرشت مرکباتی رایحه‌ای آرامش‌بخش و باطراوت دارد و در سال 2016 وارد بازار شده است. طبع خنک و ترش این عطر را برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است. پس از یک اسپری از این عطر رایحه لیموترش، نارنح و یوزو احساس می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه شکوفه‌های پرتقال، چای میت و فریزیا پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه دانه تونکا، مشک و سدر ماندگار می‌شوند. این عطر یکی از پرفروش‌ترین و جوان‌پسندانه‌ترین عطرهای زنانه است و به قیمت یک میلیون و 120 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ادو تویلت زنانه بونژوق سینیوریتا توس

این ادوتویلت با رایحه‌ گلی میوه‌ای در سال 2017 وارد بازار شد و این عطر برای استفاده روزمره و در مهمانی‌های دوستانه مناسب است. طبع شیرین و خنک این عطر برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه تمشک، انبه و ترنج آغاز می‎شود و در ادامه نت‌های میانی با رایحه نارگیل و چای یاس جای نت‌های اولیه را می‌گیرند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه وانیل، نعناع هندی و نت‌های چوبی ماندگار می‌شوند. این عطر برای استفاده در مهمانی‌ها و موقعیت‌های روزانه مناسب است و به قیمت یک میلیون و 770 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم زنانه انجوی ویوا ویتا

ادوپرفیوم انجی ویتا در سال 2021 وارد بازار شد و دارای رایحه‌ای زنانه، سرشار از انرژی، جسارت و نشاط است. این ادوپرفیوم در گوره بویایی چوبی دسته‌‎بندی می‌شود و در ابتدا با تک نت مشک آغاز می‌شود و در ادامه نت‌های یاس سفید، رز بلغاری، ویتور، چوب سدر سفید و سیاه احساس می‌شوند. این عطر ماندگاری قابل قبولی دارد و برای استفاده روزمره و استفاده در مهمانی‌ها مناسب است. این محصول به قیمت 769 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز