ارزان ترین عطر های زنانه برای مهمانی های شبانه

لست سکند

انتخاب عطر مناسب برای هر موقعیتی ظرافت‌های مخصوص خود را دارد و لازم است افراد اطلاعاتی در مورد رایحه‌ها و عطرهای مختلف داشته باشند. عطرها می‌توانند باعث تغییر خلق بشوند و با خاطرات افراد پیوند بخورند. برای مهمانی‌های شبانه و ویژه بهتر است از رایحه‌های گرم و تند و سنگین استفاده کرد و رایحه‌های معتدل و خنک، برای استفاده در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه مناسب هستند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن توضیحات در مورد رایحه عطرها، به افراد در انتخاب عطر مناسب برای مهمانی‌ها کمک می‌کند.

کاماپرس در ادامه پنج عطر ارزان‌ قیمت زنانه مناسب برای استفاده در مهمانی‌ها را معرفی می‌کند:

ادو پرفیوم زنانه وایت سافایر پیراسی

این عطر در سال 2020 وارد بازار شده است و در گروه بویایی شرقی گلی دسته‌بندی می‌شود. رایحه ملایم و شیرین، این عطر را برای استفاده در فصل بهار و پاییز و مهمانی‌ها مناسب می‌کند. نت‌های ابتدایی با رایحه توت سیاه و میوه‌های جنگلی آغاز می‌شود. بعد از گذشت مدت زمانی نت‌های میانی این عطر با رایحه یاس، مگنولیا و چوب صندل پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه شیرین کارامل، کاپوچینو و وانیل ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت 741 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم زنانه توایلایت گرنویل

این ادوپرفیوم در سال 2022 با رایحه‌ای جسور و اغواگر وارد بازار شد که نشانگر قدرت زنانه به همراه احساس لطیف است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه بادام تلخ آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه ابسولوت یاس رازقی هندی احساس می‌شوند. در آخر نت‌های میانی پایانی با رایحه شیرین وانیل ماندگار می‌شوند. رایحه شیرین و ملایم این ادوپرفیوم برای استفاده در مهمانی‌ها مناسب است. این محصول به قیمت 755 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ادو پرفیوم زنانه مون هر آلکمیستو

ادو پرفیوم مون هر آلکمیستو با رایحه خنک و تلخ و شیرین در سال 2022 وارد بازار شد و قابلیت استفاده در تمام فصول سال را دارد. نت‌های چوبی این ادوپرفیوم رایحه‌ای اغواگر و فریبنده دارد و برای استفاده در مهمانی‌ها مناسب است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه برگاموت، آناناس، پرتقال و گریپ فروت آغاز می‌شود. پس از گذشت مدت زمانی نت‌های میانی با رایحه فریزیا، نیلوفر آبی، بنفشه و سیب قرمز خودنمایی می‌کنند و رایحه‌ای زنانه‌ای ایجاد می‌کنند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه مشک، کهربا، نعناع هندی و کاج ماندگار می‌شوند. این ادوپرفیوم به قیمت 769 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم زنانه لا بومبا پیس گرانادا

این ادوپرفیوم با رایحه ملایم و شیرین قابل استفاده برای فصول تابستان و بهار است و برای استفاده در مهمانی‌ها نیز مناسب است. این عطر در گروه بویایی شرقی گلی دسته‌بندی می‌شود و نت‌های ابتدایی آن با رایحه لیمو، ترنج و آلو آغاز می‌شوند. پس از گذشت مدت زمانی نت‌های میانی با رایحه گل یاسمن، گلابی و پیچک پدیدار می‌شوند. در نهایت نت‌های پایانی با رایحه شیرین وانیل، مشک و مگنولیا ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت 864 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم زنانه میراکل روبرتو ویزاری

این ادوپرفیوم در گروه بویایی میوه‌ای، پودری دسته‌بندی می‌شود و در آن رایحه مشک و علف خس خس احساس می‌شود. این عطر رایحه‌ای تلخ دارد که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در مهمانی‌های شبانه تبدیل می‌کند. با اولین اسپری از این عطر، رایحه برگاموت، نارنگی، هل و فلفل قرمز احساس می‌شود. بعد از گذشت زمانی نت‌های میانی با رایحه زنبق، چای و سنبل پدیدار می‌شوند. در نهایت نت‌های پایانی با رایحه مشک، سدر و وتیور ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت 931 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز