قوانین شگفت انگیز ورود به جزیره میلیاردرها

لست سکند

اخیرا جف بزوس با خرید یک خانه ۷۹ میلیوت دلاری در «ایندین کریک» (Indian Creek) که به پناهگاه میلیاردر‌ها معروف شده دوباره توجه‌ها را به این جزیره خصوصی جلب کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، این منطقه به طور کلی افراد مشهور و فوق ثروتمند زیادی را به خود جذب کرده و چهره‌های سرشناسی مانند ایوانکا ترامپ و تام بردی را در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید:

به گفته بازدیدکنندگان، جزیره از سطح بالایی از حریم خصوصی و امنیت برخوردار شده و شما برای ورود یا باید جزو ساکنان باشید و یا در یک لیست انتظار طولانی قرار بگیرید. لازم به ذکر است که دروازه ورودی به نیروهای امنیتی مجهز شده و افراد برای یک بازدید کوچک نیز باید دلایل قانع کننده‌ای را ارائه دهند.

راز آسمان پایتخت

ایندیان کریک واقع در میامی، با وجود داشتن حدود ۴۱ ملک دارای یک شهرداری جداگانه، دولت محلی خود و همچنین یک باشگاه گلف ۳۰۰ هکتاری در مرکز جزیره است. علی‌رغم جمعیت بسیار کم حدود ۱۵ افسر پلیس امنیت زمینی و دریایی ساکنان را تضمین کرده و طبق شنیده‌ها بزودی یک سیستم امنیتی پرتو لیزر در اطراف جزیره نیز احداث خواهد شد.

در حال حاضر میانگین قیمت بورس ایندین کریک در ماه سپتامبر ۴۹.۵ میلیون دلار بوده و لازم به ذکر است ساکنان آن در دهه گذشته برای تبعیض علیه ساکنان سیاه پوست و یهودی مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز