ثروتمندترین افراد جهان چند خانه دارند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

از عمارت‌های فرانسوی تا ساختمان‌های بلند منهتن، همه این‌ها در مجموعه املاک شگفت‌انگیز ثروتمندترین افراد جهان یافت می‌شوند اما سوال اصلی این است که تعداد خانه‌های این قشر خاص دقیقا چقدر است. کاماپرس در ادامه به این سوال پاسخ خواهد داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

لری الیسون

میلیادر مشهور، لری الیسون با ثروت ۱۲۹ میلیارد دلار رسما پرشورترین خریدار خانه در ایالات متحده شناخته شده است‌. البته هنوز تعداد دقیق املاک وی در دست نیست، اما برخی این آمار را ۳۵ عدد اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

جف بزوس

طبق گزارش‌ها، بنیان‌گذار و مدیر عامل آمازون، با دارایی خالص چشمگیر ۱۴۸.۳ میلیارد دلاری‌اش تاکنون ۱۵ ملک برای خود و خانواده‌اش خریداری کرده است.‌ از جمله آن‌ها می‌توان به چهار خانه در منطقه بورلی هیلز اشاره کرد که گران‌ترین آن‌ها ۱۶۵ میلیون دلار قیمت دارد.

مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ، به‌عنوان یکی از بنیانگذاران فیس بوک و مدیرعامل کنونی متا، با تنها ۳۹ سال سن صاحب ثروت خالص ۹۷.۲ میلیارد دلار و ۱۰ خانه است. از میان این املاک او خانواده‌اش علاقه بیشتری به عمارت ۵۲۱ متر مربعی واقع در کالیفرنیا نشان داده‌اند.

بیل گیتس

بنیان‌گذار مایکروسافت که همچنین به‌عنوان پدر اینترنت شناخته می‌شود، با ثروت خالص ۱۱۱ میلیارد دلار همواره در صدر جدول ثروتمندترین افراد جهان قرار داشته است. گزارش‌ها می‌گویند گیتس دارای ۸ خانه مجلل با سبک‌های گوناگون در جای جای ایالات متحده و دنیا است.

ایلان ماسک

مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، با ثروت خالص ۱۹۸ میلیاد دلار در کمال شگفتی صاحب هیچ خانه‌ای نیست. او در سال ۲۰۲۰ تمام ۷ خانه خود را فروخت و در حال حاضر در یک خانه اجاره‌ای معمولی در تگزاس زندگی می‌کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز