عمارت لاکچری جف بزوس در محله میلیاردر نشین

جزیره خصوصی «ایندین کریک» (Indian creek) که همچنین با نام جزیره مخفی فوق ثروتمندان شناخته می‌شود به تازگی میزبان یک همسایه جدید، یعنی جف بزوس و نامزدش، لورن سانچز بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، مدیرعامل وب‌سایت آمازون اخیرا اقدام به خرید یک عمارت فوق لوکس ۶۸ میلیون دلاری در این جزیره، واقع در میامی کرد.

بیشتر بخوانید:

این اولین ملک گران‌قیمت این زوج نیست و آن‌ها پیش از این یک عمارت ۱۶۵ میلیون دلاری در بورلی هیلز، یک مزرعه وسیع در تگزاس و املاکی در هاوایی، سیاتل، منهتن و واشنگتن دی سی نیز خریداری کرده بودند.

راز آسمان پایتخت

خانه جدید آن‌ها به مساحت ۸۶۰ متر مربع رسما رکورد گران‌ترین فروش جزیره را شکسته و در زمینی به مساحت ۱.۱ هکتار قرار گرفته است.

جذاب‌ترین نکته در رابطه با این عمارت موقعیت مکانی آن است که علاوه بر مناظر باورنکردنی، امکاناتی نظیر امنیت شدید ۲۴ ساعته، باشگاه گلف خصوصی و امکانات تفریحی لوکس را ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است، همسایه‌های جدید بزوس، درست مانند او میلیاردر‌های معروف هستند، با این حال طبق شنیده‌ها این منطقه گذشته بحث‌برانگیزی در رابطه با سیاست‌های سخت‌گیرانه علیه یهودیان و سیاهپوستان دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز