سرگذشت پدر جف بزوس که هیچ وقت پسرش را ندید

لست سکند

جف بزوس نام شناخته شده‌ای در دنیای فناوری و موسس وب‌سایت مشهور آمازون است، با این حال کمتر کسی از فراز و نشیب‌های عجیب زندگی او اطلاع دارد‌.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، پدر واقعی او، تد یورگنسن زمانی که جف تنها ۱۷ ماه داشت خانواده‌اش را برای همیشه ترک کرد. مادر جف بعدها با همسر دومش میگل بزوس آشنا شد و نام خانوادگی او را برای فرزندش انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید:

نکته عجیب اینجاست که یورگنسن تا ۴۷ سال پس از رها کردن همه چیز، نمیدانست فرزند او بنیانگذار میلیاردر آمازون و یکی از موفق‌ترین افراد جهان است.

راز آسمان پایتخت

طبق شنیده‌ها جف، همیشه قدردان زحمات میگل بوده و او را به چشم یک ناپدری نمی‌بیند، بنابراین هیچوقت به فکر پیدا کردن پدر بیولوژیکی خود نیفتاد‌.

با این حال برد استون، نویسنده کتاب «فروشگاه همه چیز» در سال ۲۰۱۲ موفق شد یورگنسن را در یک تعمیرگاه کوچک دوچرخه در آریزونا پیدا کند. او که از افشای حقیقت بسیار شوکه شده بود در سخنان خود که در کتاب هم ذکر شده اظهار داشت:«من شوهر و پدر خوبی نبودم.»

علی‌رغم تلاش‌های فراوان، پسرش تصمیم نداشت جواب درخواست‌های او برای برقراری ارتباط مجدد را بدهد. یورگنسن سرانجام در سال ۲۰۱۵ و سن ۷۰ سالگی درگذشت و هیچوقت موفق نشد با جف صحبت کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز