قالب بتن با کیفیت خوب را از کجا بخریم؟

لست سکند

قالب بتن فلزی یکی از قطعات کاربردی در صنایع عمرانی و ساختمانی است. ساده‌ترین تعریف از قالب، چارچوب یا فریمی است که بتن سفت‌نشده در آن ریخته می‌شود تا پس از سفت‌شدن به شکل دلخواه درآید.
به گزارش کاما پرس، این قالب‌ها به شکل موقت در زمان ساخت یک سازه مورد استفاده قرار می‌گیرند و پس از بتن ریزی و سفت‌شدن آن، قابل برداشتن از جای خود هستند.
در سازه های ساختمانی، یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین قالب های بتنی، قالب بتن فلزی میباشد که مورد توجه ساخت و ساز ها قرار میگیرد از جمله از این دلایل موارد زیر می باشد :
1. از جنس فلز ساخته شده است.
2. از این قالب ها در پروژه های کوچک و بزرگ ساخته می شوند.
3. استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و دفرمه شدن دارند.
4. سطح سازه بتنی بسیار صاف و سیقلی را دارا هستند.
5. امکان متصل کردن آن ها برای اندازه های بزرگ و کوچک وجود دارد.
6. می توان از آن برای چندین بار در پروژه های بزرگ استفاده کرد.
7. استفاده در پروژه های کوچک و بزرگ یعنی هیچ محدودیتی ندارند.
8. سرعت دهی بالای قالب به ساختمان سازی.
به گزارش ایسنا، اگر می خواهید قالب بتن فلزی مناسبی را تهیه کنید به چند نکته باید توجه کنید که مهم ترین آن ها اجزای سازنده قالب می باشد. قالب درکل از بدنه اصلی تشکیل شده است که توسط پین، گوه و پیچ به یکدیگر متصل شده اند و این اجزا امکان بزرگ و کوچک شدن را به قالب فلزی می دهد. علاوه بر همه این ها، قالب بتن فلزی امکان استفاده از شمع و دیگر سیستم های حمایتی را بوجود آورده که همین ویژگی باعث بزرگ و کوچک شدن قالب در سازه های مختلف می شود.
آیا قالب بتن دست دوم بخریم؟
ازجمله کاربرد­های این نوع قالب، کاهش هزینه برای عملیات ساخت یک سازه ی بتنی است. استفاده از قالب بتن دست دوم و یا کارکرده برای اشخاصی مناسب است که در حال انجام یک پروژه موقت و یا یک یا دو پروژه می­باشند. بعد از پایان یافتن پروژه ی ساخت یک سازه بتنی، این اشخاص می­توانند قالب بتنی کارکرده خود را بفروشند.
قیمت قالب بتن چه قدر است؟
قیمت قالب بتن به عواملی همچون قیمت مواد اولیه ، دستمزد پرسنل و هزینه های جانبی بستگی دارد با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه قیمت ثابتی ندارد و هر روز در حال تغییر و نوسان بازار هستیم

قالب فلزی بتن در دو نوع لبه خم و تمسه ای ( جوشی ) تولید می گردد، قالب بتن های تسمه ای در دو نوع لبه 5 سانتی و لبه 6 سانتی تولید می گردد.

بی شک در یک کلمه : شرکت صنعت یدک آذربایجان و یا همان قالب بتن صباغی مشهور که بیش از ۱۰ سال سابقه تولید و تجهیز قالب بتن و تجهیزات و کارگاه تخصصی برای قالب های بتن که میتوانند قالب ها را به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت در اختیار مشتری بگذارند.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : قالب بتن صباغی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز