فوری / 3 تغییر مهم یارانه نقدی

جزئیات مهم پرداخت یارانه-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

پرداخت یارانه نقدی در بهمن ماه با تغییراتی همراه بود که باعث شد سردرگمی‌هایی برای مردم ایجاد شود. این تغییرات شامل تغییر زمان واریز یارانه، طرح کالابرگ فجرانه و شایعه حذف یارانه سه دهک اول بود.

به گزارش کاماپرس، تغییر اول ایجاد شده در تاریخ واریز یارانه بود که موجب شد عده‌ای از یارانه بگیران گمان کنند یارانه آن‌ها قطع شده است. پیش از این یارانه از 20 تا 25 هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شد، اما با توجه به اطلاعیه  وزارت رفاه این تاریخ برای دهک یک تا سه به 25 هر ماه و برای سایر دهک‌ها به 30 هر ماه تغییر یافته است.

خبر افزایش اعتبار استفاده کالابرگ الکترونیکی به ارزش 220 هزار تومان نیز برای برخی از مردم سوالاتی را ایجاد کرد. تا قبل از این مردم می‌توانستند با مراجعه به فروشگاه‌های تعیین شده و خرید کالاهای مشمول تا 120 هزار تومان اعتبار اضافه دریافت کنند که فقط برای خرید همین کالاها بود، اما با طرح فجرانه وزارت رفاه که از 17 بهمن تا 17 اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، این اعتبار به 220 هزار تومان افزایش یافته و شرط خرید 200 هزار تومانی نیز از آن حذف شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نقل از دنیای اقتصاد؛ اخیرا شایعه‌‌ای نیز مبنی بر حذف یارانه سه دهک اول منتشر شد اما وزارت رفاه اعلام کرد که یارانه هیچ خانواده‌ای در هیچ یک از دهک‌ها حذف نشده و ممکن است به دلیل فوت سرپرست خانوار و یا تغییر شماره حساب، یارانه به صورت خودکار قطع شود اما افراد می‌توانند با مراجعه به پلیس + 10 این مشکل را حل کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز