فوری / زمان واریز اعتبار تشویقی کالابرگ + جزییات

لست سکند

مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت کار با بیان اینکه در طرح کالابرگ الکترونیک، 18 تا 20 هر ماه حساب سرپرستان خانوار شارژ و اعتبار یارانه‌ها واریز می‌شود، گفت: این طرح در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از 18 بهمن آغاز شده و تا ۱۸ اردیبهشت‌ ماه ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، سیدرضا یحیوی با اشاره به جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک، گفت: بر اساس تغییرات جدید، «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی نیز از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت.

به گفته وی، سبد ۱۱ قلمی این طرح برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد شامل گوشت قرمز و گوشت مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، قند و شکر، ماست، تخم‌مرغ و حبوبات و با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است. همچنین مابه‌التفاوت آن با قیمت روز از محل یارانه جدید دولت تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

جزییات طرح جدید کالابرگ الکترونیک

به نقل از ایسنا، یحیوی در خصوص نحوه تامین این مبلغ، توضیح داد: قیمت روز سبد مشتمل بر ١١ قلم مذکور، ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان است که خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱یعنی ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان را خریداری کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز که حدود ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان است، از محل اعتبار جدید دولت تأمین می‌شود.

مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت کار در پایان با بیان اینکه این طرح در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از 18 بهمن آغاز شده و تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، تصریح کرد: برخی فکر می‌کنند باید اعتبار یارانه‌ای خود را طی یک مرحله و به یکباره خرید کنند، در حالیکه می‌توانند طی یک ماه و به مرور، با مراجعه به فروشگاه‌های متصل به طرح خرید خود را انجام دهند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز