مبلغ یارانه معیشتی افزایش یافت + جزییات و زمان واریز

تورهای مسافرتی لحظه آخر

معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مبلغ یارانه تشویقی در طرح کالابرگ الکترونیکی به ۲۲۰ هزار تومان رسیده است و تحت عنوان طرح فجرانه ۱۷ بهمن به حساب افراد واریز می‌شود.

به گزارش کاماپرس، علیرضا عسگریان افزود: از ابتدای امسال طرح کالابرگ الکترونیکی را به صورت پایلوت در برخی استان‌های کشور شروع کردیم و اکنون به تمام کشور رسیده است. به مردم دهک یک تا سه به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و تا دهک ۹ مبلغ ۳۰۰ هزار تومان یارانه تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: قرار بود این مبلغ در سفره غذایی مردم صرف شود، اما چون زیرساخت وجود نداشت یارانه نقدی به حساب مردم واریز شد. اما چند ماه قبل زیرساختی مهیا شد تا مردم اگر ۲۰۰ هزار تومان از یارانه خود برای خرید مصرف می‌کردند، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی برایشان شارژ می‌شد.

وی با اشاره به طرح فجرانه، گفت: در طرح فجرانه که به مدت 3 ماه اجرا می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد، اعتبار تشویقی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند. برای این کار کافیست مردم به ۲۱۰ هزار فروشگاهی که به شبکه ما متصل هستند مراجعه کرده و از آن‌ها خرید کنند. یک برنامه کاربردی به نام «شما» توسعه داده شده است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن از اسامی و نشانی فروشگاه‌ها باخبر شده و خرید خود را انجام دهند.

به نقل از مهر، معاون وزیر کار تعاون در این باره توضیح داد: از هفدهم بهمن ماه یارانه اعتباری ۲۲۰ هزار تومان در حساب تمامی افراد شارژ می‌شود و آن‌ها می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های معرفی شده از این اعتبار برای خرید استفاده کنند. با این مبلغ ۲۲۰ هزار تومان باید از ۱۱ قلم کالایی خریداری شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایسنا، افراد برای شناسایی این فروشگاه‌ها می‌توانند به نرم‌افزار کاربردی «شما» مراجعه کنند؛ برای دریافت این نرم افزار سکوهای بازار، مای‌کت و یا سایت shoma.sfara.ir در دسترس هستند. از طریق اجرای کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* نیز امکان دریافت لینک نصب این نرم‌افزار وجود دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز