فشار بانک مرکزی آمریکا برای صعود قیمتی بیت کوین

بیت کوین بعد از نزول چند هزار دلاری که اواخر هفته قبل تجربه کرد، امروز بار دیگر در یک قدمی کانال قیمتی 49 هزار دلاری قرار گرفت. در حال حاضر این رمزارز شناخته شده 48 هزار و 906 دلار قیمت دارد و نسبت به روز گذشته 563 دلار رشد داشته است. یکی از دلایل اصلی این صعود قیمتی، سخنرانی آنلاین جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا در روز جمعه بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همانطور که پیش بینی شده بود، سخنان روز گذشته پاول که به صورت آنلاین انجام شد، بر بازار طلا و به دنبال آن بیت کوین تاثیر زیادی گذاشت. صحبت‌های محتاطانه رئیس بانک مرکزی آمریکا درباره کاهش نرخ تورم، برای بازار طلای جهانی یک سیگنال مثبت قوی بود؛ به همین دلیل نرخ اونس طلا با افزایش فوری روبرو شد.

پاول بیان کرد که بانک مرکزی در ماه‌های باقی مانده از سال جاری، امکان کاهش خرید اوراق قرضه ماهیانه خود را تا مرز 120 میلیارد دلاری دارد. رئیس فدرال رزرو در جریان سخنرانی خود به آزمون پیشرفت چشمگیر برای تورم و حداکثر اشتغال آمریکا هم اشاره‌هایی کرد.

راز آسمان پایتخت

توصیه کارشناسان به فعالان بازار رمزارزها

دولت کوبا از دو روز گذشته ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین را به رسمیت شناخته و دلیل چنین اقدامی را «علاقه اجتماعی- اقتصادی» بیان کرد. طبق اخبار منتشر شده در روزنامه رسمی دولت کوبا، قرار است بانک مرکزی این کشور قوانین جدیدی را برای نحوه برخورد با ارزهای دیجیتال وضع کند. در واقع ارائه دهندگان خدمات تجاری مرتبط، به مجوز بانک مرکزی برای ادامه فعالیت احتیاج دارند.

به دنبال افزایش قیمتی بیت کوین، برخی کارشناسان بازار رمزارزها اعلام کرده‌اند که باز هم شرایط برای حضور در بازار ارزهای دیجیتال مساعد است. اما متقاضیان حضور در این بازار، صرفا به خاطر 50 هزار دلاری شدن بیت کوین نباید اقدام به سرمایه گذاری کنند. بهتر است آن‌ها برنامه‌ای برای خود تدوین کرده و نقاط هدف‌شان را انتخاب کنند و به برنامه بازی تدوین شده هم پایبند بمانند!

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز