فروش فوری کوییک اتوماتیک با تحویل 30 روزه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودروسازی سایپا در جدیدترین طرح فروش فوری کوییک اتوماتیک را بدون قرعه‌کشی عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سایپا فروش فوری کوییک آر و کوییک پلاس که مجهز به گیربکس اتوماتیک هستند را آغاز کرده که این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت این خودروها ادامه خواهد داشت.

در طرح فروش فوری کوییک اتوماتیک ؛ کوییک آر با گیربکس اتوماتیک در رنگ‌های کرم‌مشکی، سفیدمشکی، سفیدقرمز و مشکی‌قرمز عرضه شده است که با قیمت 288 میلیون و 114 هزارتومان به فروش می‌رسد.

البته در این طرح کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک نیز عرضه شده که تنها رنگ ارائه شده برای  آن سفید است و با قیمت 278 میلیون و 40 هزارتومان قابل خریداری خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

به گفته سایپا این دو خودرو کوییک با گیربکس اتوماتیک طی حداکثر 30 روز به خریداران تحویل داده خواهد شد.

قوانین طرح فروش فوری کوییک اتوماتیک

متقاضیانی که قصد خرید این دو خودرو سایپا را دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش این شرکت نسبت به ثبت‌نام برای خودرو موردنظر اقدام کنند.

مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده برای ثبت‌نام برعهده متقاضی خواهد بود و اگر در هر مرحله اطلاعات ناقس یا ناقض شرایط بخشنامه فروش سایپا باشد، ثبت‌نام وی کنسل خواهد شد.

لازم به ذکر است در این طرح فروش، محدودیت عدم امکان ثبت‌نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی حذف شده است. همچنین محدودیت ثبت‌نام و صدور فاکتور در فروش فوری انواع خودرو کوییک 18 ماه خواهد بود.

خریداران باید پس از کارکرد هزار کیلومتر تا حداکثر 5 ماه پس از تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی‌های سایپا مراجعه کنند، در غیر این‌صورت گارانتی خودرو باطل می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز