علت توجه معامله گران به رمزارز تتر چیست؟

تتر-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تتر یک استیبل کوین محبوب بازار است که همواره 1 دلار قیمت دارد. هم اکنون بررسی قیمت لحظه‌ای تتر نشان می‌دهد که نرخ این رمزارز همان 1 دلار است. حجم معاملات روزانه این رمزارز در محدوده 28 میلیارد و 871 میلیون دلار قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، این روزها تتر به یک ارز دیجیتال ضروری تبدیل شده است. هم اکنون جفت‌های معاملاتی بازار رمزارزها بیشتر از دلار آمریکا هستند که به وسیله تتر و دیگر استیبل کوین‌ها قیمت گذاری می‌شوند. خرید تتر بسیار آسان است و افراد بدون اینکه با مشکلی مواجه شوند امکان خرید این ارز دیجیتال و جابجایی پول‌های خود به صورت یکپارچه و دلخواه را دارند.

نظرات مختلف درباره استیبل کوین تتر

حتی برخی از معامله گران و کارشناسان بازار رمزارزها بر این باورند که تتر بزرگ‌ترین استیبل کوین جهان است که رقیبی ندارد. برخی فعالان بر این باورند که این رمزارز حتی در مقایسه با دیگر ارزهای دیجیتال اعم از میم کوین، استیبل کوین و … بی‌رقیب است. بررسی روند تاریخی و شرایط بازاری این ارز دیجیتال نشان می‌دهد طی هفت سال اخیر که از معرفی تتر در بازار رمزارزها گذشته، هیچ اثری درباره از دست رفتن یا نابودی این رمزارز وجود ندارد.

برای نگهداری تتر کدام کیف پول مناسب‌تر است؟

کیف پول‌های زیادی از این استیبل کوین پشتیبانی می‌کنند. کاربران ایرانی به منظور استفاده از رمزارز باید بهترین کیف پول با امنیت مناسب را تهیه کنند. اهل فن همواره به کاربران داخلی توصیه کرده‌اند که برای نگهداری تتر از کیف پول‌های بایننس و مشابه آن استفاده کنند تا امنیت سرمایه آن‌ها حفظ شود. اشخاصی که با سیستم تلفن همراه خود به خرید و فروش رمزارزها می‌پردازند بهتر است از کیف پول‌های لجر نانو ایکس یا لجر نانو اس یا کونومی استفاده کنند. البته این کیف پول‌ها تنها تعدادی از بهترین نوع کیف پول رمزاری بودند، افرادی که مایل به نگهداری این ارز دیجیتال هستند باید برای تهیه کیف پول جست و جوی بیشتری داشته باشند. ایرانی‌ها به دلیل مسئله تحریم به تمامی این کیف پول‌ها دسترسی ندارند، اما با جست و جوی لازم می‌توانند بهترین نوع کیف پول با امنیت کافی را تهیه کنند.

تتر-کاماپرس

خرید و فروش تتر در اکسکوینو

البته قبل از تهیه کیف پول باید قیمت لحظه‌ای تتر مورد بررسی قرار بگیرد و سپس با ثبت نام در یک صرافی به تهیه کیف پول مناسب و پس از آن معامله این رمزارز پرداخت.

راز آسمان پایتخت

همه موارد مذکور باید از طریق یک سایت معتبر انجام شود. در صورتی که به بازار رمزارزها علاقمند هستید و در ایران حضور دارید صرافی اکسکوینو درگاه معتبری برای کسب اطلاعات به روز درباره تتر و خرید و فروش آن است. افراد به منظور خرید و فروش تتر کافی است با چند کلیک به وبسایت اکسکوینو مراجعه کنند.

شرکت اکسکوینو همواره تلاش کرده تا بستر مناسب را برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال اعم از استیبل کوین، میم کوین و … فراهم کند. پشتیبانی این مجموعه به صورت شبانه روزی در روزهای هفته کنار معامله گران حضور دارد و به سوالات آن‌ها پاسخ می‌دهد. حتی در صورت بروز مشکل نیز به مشتریان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز