عقد قرارداد رسمی شرکت ایلیا متین خودرو با وزارت امور خارجه

ایلیا متین خودرو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تعاونی وزارت امور خارجه به منظور تامین تسهیلات خودرویی کارکنان خود اقدام به عقد قرارداد رسمی با شرکت ایلیا متین خودرو کرده است. طی این قرارداد رسمی، یک فضای نمایشگاهی در داخل تعاونی به وسعت 300 متر در اختیار شرکت ایلیا متین خودرو قرار گرفته است. این شرکت، کارگزار رسمی بانک‌ها و لیزینگ‌های بانکی است و خودروهای سفارشی پرسنل وزارت امور خارجه را با تسهیلات ویژه به آنها ارائه می‌کند.

به گزارش کاماپرس، قرارداد مذکور به مدت دو سال بین تعاونی وزارت امور خارجه و شرکت ایلیا متین خودرو منعقد شده است. این شرکت سابقه عقد قراردادهای متعدد با ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی را دارد و تلاش می‌کند تا با ارائه طرح‌های اقساطی به عموم مردم، شرایط خرید خودرو را برای همگان آسان کند. اما خرید قسطی ماشین چه مزایایی دارد و شرایط فروش اقساطی ایلیا متین خودرو چیست؟

چرا طرح فروش اقساطی خودرو به صرفه است؟

مزایای منحصر به فرد این طرح‌ها باعث شده است تا کارشناسان خبره امور مالی دنیا مردم را به خریدهای قسطی تشویق کنند. در واقع، آنها معتقدند که مردمان کشورهایی که با کاهش مداوم ارزش پول مواجه هستند باید برای گرفتن تصمیمات بزرگ مالی از روش‌های قسطی استفاده کنند. شرکت ایلیا متین خودرو تلاش کرده است تا با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی، خرید خودرو را برای عموم مردم تسهیل کند. خرید قسطی اتومبیل یک فرصت طلایی برای تمام افراد با هر میزان توان مالی است. در واقع، کسانی که از این طرح‌ها استفاده می‌کنند می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر، مالک خودروی مورد نظر شوند و مابقی مبلغ را به صورت قسطی پرداخت کنند. بنابراین، خریداران این امکان را دارند تا بودجه خود را در بازارهای مالی مختلف به صورت همزمان سرمایه‌گذاری کنند. همچنین، افرادی که توان مالی کافی ندارند می‌توانند با خرید قسطی خودرو بر هزینه‌های خود مدیریت بهتری داشته باشند.

ایلیا متین خودرو-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

شرایط فروش اقساطی ایلیا متین خودرو

فروش اقساطی در ایلیا متین خودرو به صورت تسهیلات بانکی به انواع خودروهای ایرانی، خارجی، صفر و کارکرده تعلق می‌گیرد. تسهیلات این شرکت تا 50 درصد ارزش خودرو را شامل می‌شود. خریداران می‌توانند همزمان با تسویه پیش پرداخت، خودروی خریداری شده را تحویل بگیرند. مابقی مبلغ باید به صورت قسطی تا 36 ماه تسویه شود. پرداخت این اقساط هر 3 ماه یک بار بوده و کسانی که تمایل دارند از این تسهیلات بهره‌مند شوند نیازی به نامه کسر از حقوق ندارند. همچنین، نرخ سود بر اساس سود مصوب بانک مرکزی محاسبه می‌شود. خودروهایی که در این طرح به فروش می‌رسند باید تاییدیه دو مرحله کارشناسی رسمی دادگستری و کارنامه را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که شرکت ایلیا متین خودرو بیش از 20 سال سابقه در زمینه واگذاری خودرو به صورت اقساط بانکی و لیزینگی را دارد. این مجموعه، مجوزهای لازم را برای تامین خودرو برای اشخاص حقیقی، حقوقی، دولتی و غیردولتی را دارد. علاقمندان می‌توانند با تماس با کارشناسان این شرکت، مشاوره رایگان و تخصصی را دریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایلیا متین خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “عقد قرارداد رسمی شرکت ایلیا متین خودرو با وزارت امور خارجه

  1. احسان گودرزی گفته:

    من 3 ساله با این شرکت آشنایی دارم و ماشین خودم رو ازشون اقساطی خرید کردم.
    به چند تا از آشنا ها هم معرفی کردم که اونها هم ماشینی رو که دوست داشتن، تونستن خرید کنن.
    پرسنلشون واقعا کار بلد و خوش برخورد هستن و از صفر تا صد کنار مشتری میمونن.
    تمام مراحلو کامل توضیح میدن و مشتری رو در جریان تکمیل پرونده قرار میدن و این شفافیت واقعا عالیه.

    • ایلیا متین خودرو گفته:

      سلام
      بله، شرایط اقساط شرکت متین خودرو برای همه در دسترس است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت به نشانی www.matinkhodroo.com مراجعه کنید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

    • ایلیا متین خودرو گفته:

      سلام
      جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت به نشانی www.matinkhodroo.com مراجعه کنید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

  2. مینا فرزام نژاد گفته:

    شرایط اقساط برای ماشین های کار کرده به چه صورته؟
    خودتون نمایشگاه دارید یا شرکت هستید؟

    • ایلیا متین خودرو گفته:

      شرایط اقساط شرکت متین خودرو برای تمامی خودرو ها اعم از کارکرده و صفر، ایرانی و خارجی، سبک و سنگین هستش. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت به نشانی www.matinkhodroo.com مراجعه کنید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

      شرکت ایلیا متین خودرو دارای 4 شعبه میباشد که 3 شعبه دارای نمایشگاه فیزیکی و نمایشگاه آنلاین هم داخل سایت در دسترس میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز