عرضه کتابهای آموزش بورس با 40 درصد تخفیف

تورهای مسافرتی لحظه آخر

انتشارات بورس در هفته پژوهش، چهارمجموعه از کتاب‌های آموزشی مربوط به بازار سرمایه را با 40 درصد تخفیف عرضه می‌کند.

به گزارش کاماپرس و بنابه اعلام روابط بورس تهران، بهنام بهزادنیا، مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس از تخفیف 40 درصد کتب آموزشی در چهارمجموعه بسته آموزشی کودک و نوجوان، بسته آموزش عمومی بازار سرمایه، بسته آموزشی مقدماتی و بسته آموزشی پیشرفته از تاریخ 23 تا 30 آذر خبر داد.
طبق اعلام بسته آموزشی کودک و نوجوان بازار سرمایه شامل کتاب‌های الف مثل اقتصاد، با ترجمه کریم آقامحمدی، ژینا محمدی به قیمت 50 هزارتومان، کتاب فرمول جادویی پولسازی به مترجمی علی اسماعیل‌پور به قیمت 35 هزار تومان، به فروش می‌رسد. مجموع این دوکتاب با تخفیف 40 درصد، 49 هزارتومان است.
بسته آموزشی عمومی بازار سرمایه، شامل کتاب‌های الفبای بورس به نویسندگی سعید مستشار با قیمت 50 هزار تومان، کتاب سواد مالی برای همه به نویسندگی موسی احمدی و محمدجواد صدیقی پاشاکی به قیمت 40 هزار تومان و کتاب ورود به بازی گاوها و خرس‌ها به نویسندگی مهدی کنعانی و سهیلا نجف‌پور به قیمت 28 هزار تومان، به فروش می‌رسد. مجموع این سه کتاب با در نظر گرفتن تخفیف، 60 هزار تومان است.

بسته آموزش مقدماتی بازار سرمايه، شامل کتاب 101 استراتژی معامله‌گری تکنیکال در بازارسرمایه به نویسندگی سیدسعید خلیقی‌پور به قیمت 50 هزار تومان، کتاب ارزش‌گذاری به زبان ساده با ترجمه رضا ابراهیمی به قیمت 50 هزار تومان و کتاب روانشناسی بازار، مهمترین ابزار بهبود کسب و کار و سرمایه‌گذاری به نویسندگی محمد شبائی به قیمت 80 هزار تومان است؛ که با تخفیف 40 درصد جمع قیمت‌ها به مبلغ 109 هزار تومان فروخته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

آخرین بسته که کتاب‌های آموزشی پیشرفته است شامل راهنمای کاربردی مدیریت سرمایه‌گذاری به نویسندگی رضا تهرانی و محمدعلی میرزاکوچک شیرازی به قیمت 60 هزار تومان، کتاب تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی با نویسندگی حیدر فروغ‌نژاد و شاهین احمدی و امین سادات به قیمت 100 هزار تومان، کتاب مجموعه جامع ابزار مشتقه با ترجمه فریبرز کبیری با قیمت 200 هزار تومان است که با تخفیف 40 درصد 210 هزار تومان فروخته می‌شود.
علاقمندان به این حوزه می‌توانند جهت تهیه بسته‌های آموزشی بازار سرمایه به سایت انتشارات بورس مراجعه کنند.
انتهای پیام

مرتبط با : انتشارات بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز