طلا گران شد و سکه از 11 میلیون تومان گذشت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هر گرم طلای 18 عیار امروز 24 هزار تومان گران شد و سکه تمام طرح جدید(سکه امامی) نیز امروز یکشنبه 19 بهمن ماه 1399 با افزایش قیمت 150 هزار تومانی از مرز 11 میلیون تومان عبور کرد.

به گزارش کاماپرس، بازار طلا امروز با افزایش قیمت ها مواجه بود و سکه نیز دوباره به کانال 11 میلیونی بازگشت. افزایش قیمت طلا و سکه در حالی اتفاق افتاد که دلار امروز در بازار آزاد اندکی ارزان شد و به قیمت 24 هزار و 100 تومان خرید و فروش می شد.

حرکت لرزان بازار ارز و افت و خیزهای بازار طلا و سکه بیش از هر موضوع دیگر تحت تاثیر اعلام مواضع مسئولان ایران و آمریکا درباره آینده برجام است و امروز نیز مقام معظم رهبری برداشتن قدم اول به سوی اجرای کامل تعهدات برجامی از سوی ایران را منتفی دانست و آمریکا را مسئول برداشتن گام اول و لغو کامل تحریم ها برشمرد.

این درحالیست که مسئولان جدید آمریکا نیز با طلبکار جلوه دادن خود ایران را به برداشتن گام اول ترغیب می کنند. اصرار و تاکید هر یک از طرفین مناقشه ایران و آمریکا به مواضع خود عامل مهم نوسان قیمت ها در بازار ارز و طلا و سکه به شمار می رود.

آغاز واکسیناسیون کرونا در ایران که مقدمات آن فراهم شده نیز می تواند اثر کاهنده هم بر بازار طلا و هم بر بازار ارز داشته باشد به این معنی که انتظارات تورمی را کاهش دهد.

راز آسمان پایتخت

جزئیات قیمت دلار، یورو و سکه

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، نرخ دلار در بازار غیررسمی ارز، امروز به ۲۴,۱۰۰ تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۶۳ درصدی داشته است. نرخ یورو در بازار آزاد امروز نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۲۹,۲۱۸تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه امامی هم در نوزدهمین روز بهمن ماه 99 به 11,050,000تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 1.35 درصدی داشته است.نرخ نیم سکه، امروز به ۶,۲۵۰,۰۰۰ ومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز