طرح فروش قسطی ماشین خارجی و ایرانی با کمترین پیش پرداخت

تور لحظه آخری-کاماپرس

فرقی نمی‌کند که قیمت بازار خودرو روند صعودی داشته باشد یا نزولی؛ در هر صورت، یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران این است که آیا طرح‌های فروش قسطی ماشین برایشان به صرفه خواهد بود یا خیر. با توجه به کاهش قابل توجه قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، افراد زیادی برای خرید ماشین دست نگه داشته‌اند. این اتفاق منجر به بروز یک رکود نسبی در بازار خرید و فروش خودرو شده است و ریشه آن را می‌توان در دو مسئله دید؛ اول اینکه خریداران منتظر ریزش بیشتر قیمت‌ها بوده و دوم، تعدادی از آنها به دنبال نقد کردن پول‌شان هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده از طرح‌های فروش قسطی ماشین خارجی یا ایرانی در شرایطی که پول نقد کافی ندارید، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. اما آیا در شرایط فعلی بازار و با توجه به روند نزولی قیمت‌ها این کار منطقی است؟

خرید قسطی ماشین ؛ قدم بزرگ یا اشتباه؟

متاسفانه، جو بازار خرید و فروش خودرو در ایران تحت تاثیر مولفه‌های مختلفی است. به همین دلیل، تغییر ناگهانی روند بازار کاملاً امکان‌پذیر است. کارشناسان حوزه مالی و اقتصادی معتقدند که هنگامی که یک کشور در تورم اقتصادی به سر می‌برد، صرف یک باره تمام دارایی برای یک خرید، تصمیمی غیرمنطقی است؛ حتی اگر بازاری که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنید دچار رکود شده باشد. چنانچه فردی این کار را بکند، ممکن است در آینده نزدیک، سرمایه خود را به راحتی از دست بدهد. به علاوه، با بهره‌مندی از طرح‌های قسطی می‌توانید دارایی خود را به صورت همزمان در چند بازار مالی سرمایه‌گذاری کنید و سود بیشتری به دست بیاورید.

راز آسمان پایتخت

با این حال، متاسفانه بازار خودرو از طرح‌های فروش قسطی ماشین با اقساط و پیش‌پرداخت‌های عجیب و غریب پر شده است. به همین دلیل، خریداران معمولاً این طرح‌ها را به نفع خود نمی‌دانند و ترجیح می‌دهند تا خودروی موردنظرشان را به صورت نقدی بخرند.

در ادامه، یکی از بهترین مجموعه‌هایی که طرح فروش قسطی ماشین خارجی و ایرانی را با اقساط بلندمدت و پیش‌پرداخت کم به مشتریان ارائه می‌کند، معرفی خواهد شد؛

همراه مکانیک؛ تجربه خرید بی‌دردسر ماشین اقساطی

چنانچه قصد خرید قسطی ماشین را دارید، می‌توانید خودروی ایرانی یا خارجی مورد نظر خود را به صورت صفر یا کارکرده با شرایط ویژه از همراه مکانیک خریداری کنید. تنها کافیست تا 50 درصد مبلغ خودرو را پیش‌پرداخت کنید و مابقی مبلغ را در اقساط 24 ماهه و با ارائه چک صیادی بپردازید. برای بهره‌مندی از این طرح به ضامن نیاز نخواهید داشت؛ تنها باید فیش حقوقی یا جواز کسب و سند یا اجاره‌نامه محل سکونت را به همراه مکانیک ارائه کنید.

در جدول زیر، قیمت پیش‌پرداخت و مبلغ اقساط برخی از محبوب‌ترین خودروهای خارجی و ایرانی از همراه مکانیک ارائه خواهد شد؛

 

خودرو قیمت کارشناسی شده پیش پرداخت مبلغ اقساط 24 ماهه
پژو 207 دنده‌ای سقف شیشه‌ای صفر مدل 1402 692 میلیون تومان 403 میلیون و 300 هزار تومان 21 میلیون و 899 هزار تومان
K7 KMC صفر مدل 1402 یک میلیارد و 510 میلیون تومان یک میلیارد و 182 میلیون و 900 هزار تومان 24 میلیون و 776 هزار تومان
رنو تالیسمان مدل 2017 دو میلیارد و 750 میلیون تومان دو میلیارد و 152 میلیون و 900 هزار تومان 45 میلیون و 166 هزار تومان
دنا پلاس توربو اتوماتیک صفر مدل 1402 850 میلیون تومان 561 میلیون و 300 هزار تومان 21 میلیون و 899 هزار تومان

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز