صاحبخانه کردن 200 هزار کارگر و بازنشسته با تسهیلات ویژه

لست سکند

یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی از تفاهم این وزارتخانه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای احداث 200 هزار واحد مسکونی مختص کارگران و بازنشستگان فاقد مسکن خبر داد.

به گزارش کاماپرس، گرانی اجاره مسکن بیش از هر قشر دیگری برای اقشار حقوق بگیر و بازنشسته فاقد مسکن سخت بوده و از سوی افزایش سرسام آور قیمت مسکن نیز آرزوی صاحبخانه شدن را برای این اقشار دست نیافتنی کرده است.

دولت برای خانه دار کردن کارگران و بازنشستگان طرح هایی را در دستور کار دارد که به زودی به مرحله اجرا می رسد.

محمود محمودزاده  معاون وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت مسکن کارگران و بازنشستگان اظهار داشت: چند روز گذشته جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن ملی برگزار شد و در این جلسه قرار بر این شد که وزیر راه و شهرسازی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تصمیمات در جهت ساخت مسکن کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران جلسه مشترکی داشته باشند.

کلنگ فاز اول طرح به زودی زده می شود

راز آسمان پایتخت

وی با بیان اینکه در چند روز آینده جلسه وزارت راه و شهرسازی و وزارت کار در این رابطه برگزار می‌شود، گفت: به زودی فاز اول ساخت مسکن کارگران و بازنشستگان کلنگ‌زنی خواهد شد و خبرهای خوبی برای این قشر در راه است و حمایت‌های ویژه‌ای خواهند شد.

محمودزاده با بیان اینکه طبق تفاهم‌نامه این دو وزارتخانه 200 هزار واحد مسکونی ویژه کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران ساخته می‌شود که فاز اول آن در چند روز اول کلنگ‌زنی خواهد شد، ادمه داد: علاوه بر تسهیلات وزارت راه و شهرسازی، تسهیلات ویژه‌ای هم از سوی وزارت کار به این گروه داده می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز